شیائومی Mi 10T پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی به‌زودی معرفی می‌شود

سال گذشته کمپانی شیائومی از توسعه محصولات برند پوکو صرف نظر کرد. این تولیدکننده در عوض عرضه مدل جانشین هندست شبه‌ پرچم‌دار محبوب خود تصمیم گرفت تا تولید سری جدیدی از پرچم‌داران با اسامی ردمی K20 و ردمی K20 پرو را آغاز نماید. با این‌حال هندست‌های سری ردمی K20 صرفا در بازارهای چین و هندوستان قابل دسترس بودند. این گجت‌ها با اسامی متفاوتی شامل Mi 9T و Mi 9T پرو در اختیار مشتریان سایر مناطق جهان قرار گرفتند. بسیاری از کاربران انتظار معرفی سری Mi 10T طی سال جاری را نداشتند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که این هندست‌ها در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهند شد. بر اساس اظهارات یک خبرچین توئیتری با نام Abhishek Yadav اسمارت‌فون‌های Mi 10T، Mi 10T پرو و مدل ضعیف‌تر Mi 10T لایت به‌زودی معرفی می‌شوند.

این خبرچین حتی تصویری از اسمارت‌فون آینده همراه با برخی مشخصات کلیدی آن‌ را منتشر نموده است. با توجه به اطلاعات لو رفته به‌نظر می‌رسد که شیائومی Mi 10T پرو از یک نمایشگر LCD با نرخ نوسازی 144 هرتزی بهره خواهد برد. استفاده از نمایشگرهایی با نرخ نوسازی بالا به یک رویه تقریبا اجباری در میان اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار تبدیل شده است. اما سری هندست‌های مقرون‌به‌صرفه شیائومی برای نخستین بار از این مشخصه بهره خواهند برد. متاسفانه در این توئیت به اندازه نمایشگر گوشی اشاره نشده است؛ اما اکنون می‌دانیم که هندست مذکور همانند اکثر اسمارت‌فون‌های سال 2020 مجهز به نمایشگری با یک حفره کروی‌شکل خواهد بود. همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد؛ این دستگاه از نمایشگر اولد استفاده نخواهد کرد؛ بنابراین اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه گوشی مستقر خواهد شد.

شیائومی Mi 10T پرو: اسمارت‌فونی برای علاقه‌مندان به سخت‌افزار حرفه‌ای

بر اساس اظهارات شخص خبرچین این هندست یکی دیگر از اسمارت‌فون‌های دوربین‌دار قدرتمند شیائومی به‌شمار خواهد رفت. Mi 10T پرو از ماژول دوربین پشتی چهارگانه شامل حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. تصویر فوق نشان می‌دهد که حسگر 108 مگاپیکسلی بخش قابل‌توجهی از ماژول مستطیلی‌شکل را اشغال می‌کند. همچنین این ماژول شامل 3 سنسور دوربین دیگر همراه با یک فلاش LED در قسمت تحتانی آن‌ها است.

در توئیت مذکور به جزئیاتی اشاره شده که یقینا برای علاقه‌مندان به باتری‌های قدرتمند خرسندکننده خواهد بود. بر این اساس Mi 10T پرو با یک باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. با این‌حال پیرامون قابلیت‌های شارژ دستگاه نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد. شایان به ذکر است که این باتری در مقایسه با نمونه به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون‌های Mi 10 5G و می 10 اولترا از ظرفیت بالاتری برخوردار است.

متاسفانه به مشخصات پردازنده مورد استفاده در این هندست هیچ اشاره‌ای نشده است. با این‌حال اکنون می‌دانیم که اسمارت‌فون Mi 10T پرو در طیف دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از شبکه 5G طبقه‌بندی خواهد شد؛ لذا تراشه‌های اسنپ‌دراگون 865 و اسنپ‌دراگون 865 پلاس 2 گزینه‌ منطقی برای این هندست  به‌شمار می‌روند. اما برخی گزارشات فراگیر از به‌کارگیری تراشه آینده اسنپ‌دراگون 860 حکایت دارند. استفاده از این تراشه نیز ایده‌ای معقول و منطقی به‌نظر می‌رسد.

ظاهرا Mi 10T پرو به‌عنوان دستگاه اصلی و نه یکی از اعضای سری جدید هندست‌های شیائومی عرضه خواهد شد. با این‌حال پیرامون موجودیت سایر اعضای این خانواده هنوز نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH