اپل واچ سری 6 احتمالا در جریان رویداد آینده کمپانی معرفی نخواهد شد

بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی قرار بود اپل واچ سری 6 به همراه گوشی‌های سری آ‌ی‌فون 12 و چند محصول دیگر در رویداد ماه سپتامبر اپل معرفی شوند؛ اما اکنون یک خبرچین ادعا کرده که اسمارت‌واچ جدید اپل تا ماه اکتبر عرضه نخواهد شد. یک خبرچین با شناسه L0vetodream@ با انتشار توئیتی این ادعا را مطرح کرد. اما وی مشخصا به سایر محصولاتی که احتمالا در جریان رویداد ماه سپتامبر معرفی خواهند شد (نظیر سری آی‌فون 12 و احتمالا مدل جدید آی‌پد ایر) هیچ اشاره‌ای نکرده است.

یک ادعای جسورانه‌تر با استناد به برخی شایعات و اطلاعات لو رفته ادعا می‌کند که اپل واچ سری 6 در ماه سپتامبر و به بیان دقیق‌تر روز 8 سپتامبر (18 شهریورماه) به بازار عرضه می‌شود؛ تاریخی که پیش‌تر یک خبرچین با نام Jon Prosser نیز از آن به‌عنوان موعد زمانی احتمالی برای برگزاری رویداد آینده اپل یاد کرده است.

البته همه چیز می‌تواند به مرور زمان دستخوش تغییر شود؛ زیرا این اطلاعات لو رفته نسبی بوده و هنوز مشخص نیست که میزان تاثیرات احتمالی شیوع ویروس کرونا بر خطوط تولید یا عرضه اپل واچ سری 6 به چه اندازه است.

اپل واچ سری 6 کماکان در حال کشف امکانات بالقوه است

در فاصله چند هفته مانده به رونمایی احتمالی از اپل واچ سری 6 کماکان شاهد اعلام قابلیت‌های بالقوه و جدید برای این اسمارت‌واچ هستیم. انتشار اطلاعات مربوط به یکی از پتنت‌های ثبت شده توسط اپل نشان می‌دهد که گجت‌های پوشیدنی آینده کمپانی احتمالا از قابلیت‌های تاچ آی‌دی، ردیابی ژست‌های حرکتی و سایر امکانات بهره‌مند خواهند شد. اما با توجه به اینکه پتنت مذکور در اوایل سال 2019 به ثبت رسیده است؛ لذا اپل واچ 6 می‌تواند مجهز به امکانات فوق باشد.

همچنین برخی شایعات دیگر نظریه پشتیبانی از قابلیت بیومتریکی لمسی و حتی ردیابی دما را موردتائید قرار می‌دهند؛ اما اکثر شایعات از اضافه شدن قابلیت ردیاب سطح اکسیژن خون به اپل واچ سری 6 حکایت دارند. این مشخصه در گجت‌های پوشیدنی امسال نظیر سامسونگ گلکسی واچ 3 و Withings ScanWatch ارائه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH