جعبه گشایی گلکسی نوت 20 اولترا

جعبه گشایی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ

گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ آخرین حرف این کمپانی کره‌ای در دنیای گوشی‌های هوشمند است که چندی پیش به صورت رسمی معرفی شد. حالا به ما فرصتی دست داده تا در آی‌تی‌رسان با این هیولایی چند ده میلیونی از نزدیک ملاقات کنیم و جعبه گشایی گلکسی نوت 20 اولترا را انجام دهیم.

گلکسی نوت 20 اولترا هر آنچه را که خوبان دارند، یک‌جا دارد. یک گوشی کامل، با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بسیار بالا که آمده تا با قلم جادویی خودش، دنیا را تسخیر کند. این گوشی هوشمند از لحاظ مشخصات سخت افزاری شباهت بسیار زیادی به برادرش گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ دارد و وجه تمایز اصلی آن به قلم هوشمند S Pen خلاصه می‌شود.

این قلم می‌تواند پنج عملکرد جدید را به وسیله ژست‌های حرکتی در هوا انجام دهد. به عنوان نمونه، شما می‌توانید با کشیدن اشکال مختلف در هوا به منوهای قبلی بازگردید، برنامه‌هایی را که اخیرا استفاده شده‌اند، باز کنید، یک برنامه جدید را باز کرده و یا از سایر قابلیت‌های آن استفاده کنید.

از مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا، استفاده از محافظ صفحه‌نمایش Gorilla Glass Victus است که مدتی قبل معرفی شده بود. این شیشه در برابر خراش‌ها مقاومت بهتری داشته و می‌تواند تضمین دهد که برای گوشی در اثر سقوط از ارتفاع 2 متری بر روی یک سطح سخت، هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد.

جعبه گشایی گلکسی نوت 20 اولترا

مجموعه دوربین پشتی گلکسی نوت 20 اولترا به سنسور اصلی 108 مگاپیکسل مجهز شده است. این دوربین تصاویری بسیار باکیفیتی را ثبت می‌کند. به علاوه، توانایی ضبط ویدیو‌های 8K با سرعت 24 فریم‌برثانیه را نیز دارد.

گلکسی نوت 20 اولترا از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر بهره می‌گیرد که ظرفیت آن 200 میلی‌آمپر بیشتر از نوت 10 پلاس و 500 میلی‌آمپر کمتر از S20 اولترا است. شارژ این باتری توسط کابل USB-C و یک شارژر 25 وات درون جعبه انجام می‌پذیرد.

حال ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا گلکسی نوت 20 اولترا را به‌صورت اختصاصی و در یک دقیقه برای شما جعبه گشایی کنیم، پس دعوت می‌کنیم به تماشای ویدیوی زیر بنشینید تا با جدیدترین پرچمدار سامسونگ و تمام محتویات جعبه‌اش از نزدیک آشنا شوید.

1 در مورد “جعبه گشایی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH