یک پیشنهاد ویژه برای مشتریان عینک گوگل

GoogleGlass_15

شرکت گوگل قصد دارد تا برای خریداران عینک هوشمند خود خدمات ویژه‌ای عرضه کند و در یک پیشنهاد ویژه برای مشتریان عینک گوگل، به آن‌ها امکان امتحان کردن فریم‌های مختلف موجود را برروی صورتشان بدهد.

عینک گوگل به عنوان یک ابزار دیجیتالی ویژه از قیمت بسیار بالایی برخوردار است و همین قیمت 1500 دلاری نیز ممکن است تابلوی ایست را برابر دید بسیاری از افراد به نمایش درآورد، ولی گروه دیگری نیز هستند که حاضر به پرداخت این رقم خواهند بود اما تجربه‌ای از نوع استفاده از این عینک ندارند و می‌ترسند که در روبرو شدن با این ابزار دیجیتالی با مشکلاتی دست به گریبان باشند و بدون امتحان کردن دستگاه پیش از خرید این ترس ممکن است در آن‌ها به وسوسه خرید این دستگاه غلبه کند.

گوگل برای این دسته از مشتریان برنامه ویژه ای دارد و به آن‌ها اجازه خواهد داد تا از میان فریم‌های موجود برای این عینک، مدل‌های متنوع را بر روی صورت خود امتحان کرده و یکی را انتخاب نمایند. البته این پپشنهاد به همین سادگی نیز نخواهد بود و بندها و شرایطی نیز بر روی آن اعمال خواهد شد.

گوگل ابتدا مشتریان احتمالی محصول خود را شناسایی نموده است و پس از آن واحد بازاریابی و فروش این شرکت با فرستادن یک ای میل، به مشتریان این پیشنهاد را داده است که یک ارائه ویژه محصول به آن‌ها در خانه این مشتریان انجام شود تا این افراد بتوانند فریم‌های مختلف را  بر روی صورت خود امتحان نموده و پس از آن به مدل دلخواه خود دست یابند. این انتخاب از میان مدل‌های مختلف موجود برای فریم و هم‌چنین چهار رنگ اصلی میسر خواهد بود.

البته همانطور که اعلام شد، این پروژه چندان بدون عیب و نقص نیست و بزرگ‌ترین موردی که ممکن است موجب آزار این افراد شود این است که فریم‌های مورد استفاده در این تست، قابلیت اجرایی نخواهند داشت و تنها ماکت مدل اصلی عینک هوشمند گوگل هستند و همین امر نمی‌تواند شبیه سازی واقعی از این عینک را برای مشتری به وجود بیاورد. این موضوع هنوز مشکل بسیاری از خریداران را پابرجا نگاه خواهد داشت.

از جمله مشکلاتی که برخی از مشتریان این عینک با آن روبرو شده‌اند، سرگیجه و احساس تهوع بوده است که علت این امر تغییر سریع نقطه کانونی دید از میان لنز عینک و محیط طبیعی اعلام شده است و هنوز راه حلی برای آن یافته نشده. به‌صورت طبیعی استفاده از ماکت نمی‌تواند مشکلاتی از این دست را حل کند و گوگل باید به فکر راهکارهای پیشرفته‌تری برای فروختن عینک هوشمند خود باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH