نکسوس 8 در تابستان و توسط HTC معرفی خواهد شد

nexus-tablet

گوگل ثابت کرده که در ساخت تبلت‌های مقرون به صرفه نکسوس موفق بوده است. پس از همکاری با ایسوس در ساخت تبلت‌های 7 اینچی در دو تابستان گذشته، این غول نرم‌افزاری اکنون به دنبال همکاری با HTC برای ساخت یک نسخه 8 اینچی از تبلت‌های نکسوس است. بنابر گزارش‌ها این تبلت اواخر تابستان امسال معرفی خواهد شد. در حالی که ایسوس برای فروش هر چه بیشتر تبلت‌های نکسوس تحت برند خودش تلاش می‌کند، دلیل مهاجرت گوگل به HTC، نیاز گوگل به یک طراحی جدید عنوان شده است.

این تبلت، اولین دستگاه 8 اینچی نکسوس خواهد بود، البته اگر نسخه گوگل پلی LG G Pad 8.3 را یک تبلت نکسوسی به حساب نیاوریم. همچنین پس از نکسوس وان، دومین تجربه HTC در ساخت یک دیوایس نکسوسی است. این یک حرکت هوشمندانه توسط تولید کننده تایوانی برای نفوذ هر چه بیشتر در بازار تبلت‌ها است.

گزارش‌ها حاکی از این است که گوگل دیگر مانند گذشته سیاست تهاجمی در فروش تبلت‌های نکسوس نخواهد داشت. گویا تبلت‌های نکسوس 7 به قدر کافی باعث نفوذ اندروید در بازار تبلت‌ها شده‌اند. به علاوه تبلت‌های نکسوس دیگر تاثیر قابل توجهی بر روی بازار نخواهند داشت، از این رو انتظار می‌رود گوگل این تبلت‌ها را با قیمت بیشتری به فروش برساند.

با توجه به برگزاری کنفرانس گوگل I/O در هفته آخر تابستان، پیش بینی می‌شود گوگل از این فرصت برای معرفی این تبلت استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH