هک شدن دیوار

نسخه متنی مکالمات کاربران با مرکز تماس اپلیکیشن دیوار هک شد! (پاسخ رسمی دیوار)

تیم دیوار روز گذشته اعلام کرد که نسخه متنی چند ساعت از مکالمات کاربران دیوار با مرکز مکالمات این شرکت مورد حمله هکرها قرار گرفته است. البته اعلام شد که تیم فنی و امنیتی دیوار به سرعت وارد عمل شده و این مشکل را برطرف ساختند.

بر اساس اعلامیه تیم دیوار، این شرکت از نسخه آزمایشی نرم افزاری برای تبدیل مکالمات مرکز تماس به متن استفاده می‌کرده، این نرم افزار برای بهبود کیفیت خدمات دیوار و بررسی بهتر مشکلات کاربران به طور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته شده بود.

حمله هکرها نیز از همین طریق انجام شده و آن‌ها توانستند بخشی از نسخه متنی مکالمات کاربران با مرکز تماس دیوار را هک کنند. طبق گفته تیم دیوار، این اطلاعات متنی به صورت ناشناس درج شده و  فاقد هرگونه اطلاعات تماس یا خصوصی کاربران بوده و به همین جهت کاربران هیچ نگرانی بابت فاش شدن اطلاعات خود نداشته باشند. همچنین متن مکالمات به صورت یک طرفه ثبت شده و به همین جهت بی معنا و فاقد ارزش است.

تیم دیوار ضمن اطلاع رسانی تاکید کرد که اطلاعات شخصی کاربران در خطر نیست، همچنین تیم امنیتی این شرکت مشکل را برطرف ساخته است. دیوار در اعلامیه خود ضمن عذرخواهی از تمام کاربران به علت مشکل به وجود آمد، متذکر شد که امنیت اطلاعات کاربران در اولویت این شرکت است و از این پس با به کار گیری دستور‌العمل‌های دقیق‌تر تلاش می‌شود تا جلو این اتفاقات گرفته شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH