سیستم‌عامل اندروید 11 برای گوشی‌های پیکسل گوگل رسما منتشر شد

چنان‌چه به‌دنبال اطلاع از تغییرات، اصلاحات و قابلیت‌های جدید سیستم‌عامل اندروید 11 هستید؛ در این‌صورت از شنیدن خبر انتشار رسمی جدیدترین به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید توسط گوگل یقینا خرسند خواهید شد. طبیعتا انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی در وهله نخست برای اسمارت‌فون‌های پیکسل گوگل منتشر شود؛ اما احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور سایر دستگاه‌ها نیز از آن بهره‌مند خواهند شد.

گوگل همچنین خاطرنشان کرده که امروز چهارشنبه 19 شهریورماه این به‌روزرسانی برای اسمارت‌فون‌های منتخب ریلمی، شیائومی، وان‌پلاس و اوپو نیز منتشر خواهد شد. این پدیده برای کاربران هندست‌های غیرپیکسلی خبر خوشایندی به‌شمار می‌رود. گوگل با انتشار اندروید 11 از چندین تغییر مختلف در سیستم‌عامل اندروید رونمایی خواهد کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به کنترل بهتر حریم خصوصی اشاره کرد. اکنون با لغو مجوزها پس از هر نوبت بستن برنامه‌ها، کاربران از امکان کنترل بیش‌تر روی اپلیکیشن‌های خود برخوردار هستند

همچنین گوگل از مدل به‌روزرسانی شده نمایش اعلان‌ها رونمایی کرده است. اکنون به منظور تسهیل مشاهده نوتیفیکیشن‌ها، اعلان‌های مربوط به پیام‌ها از سایر اعلان‌ها تفکیک می‌شوند. همچنین کاربران به مشخصه جدید ضبط محتوای نمایشگر دسترسی خواهند داشت. این قابلیت به خودی خود چندان جدید نیست؛ اما یکپارچه‌سازی آن با سیستم‌عامل اندروید خبر خوشایندی به‌شمار می‌رود.

با این اوصاف چنان‌چه صاحب هیچ یک از هندست‌های فوق نیستید؛ در این‌صورت پیرامون زمان انتشار این به‌روزرسانی برای هندست شما نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH