رونمایی رسمی هواوی از ساعت هوشمند Watch GT2 Pro و ایرفون‌های FreeBuds Pro

دقیقا پس از معرفی سیستم‌عامل HarmonyOS 2.0 و رابط کاربری EMUI 11 کمپانی هواوی از ابزارهای جانبی جدید و هوشمند خود با اسامی Huawei Watch GT2 Pro و ایرفون‌های FreeBuds Pro TWS رونمایی کرد. ساعت جدید با 2 تریم کلاسیک و اسپرت عرضه می‌شود؛ در حالی‌که FreeBuds Pro با مشخصه حذف نویز فعال قابل تنظیم همراه با پروفایل‌های شنیداری متفاوت روانه بازار خواهد شد.

همچنین قیمت‌گذاری ساعت هوشمند هواوی واچ فیت و ایرفون‌های Huawei FreeLace Pro در بازارهای بین‌المللی نیز اعلام شد. بر این اساس اسمارت‌واچ مذکور با قیمت‌گذاری 130 یورویی عرضه می‌شود؛ در حالی‌که ایرفون‌ها با قیمت خرده فروشی 119 یورویی به فروش خواهند رفت.

هواوی Watch GT2 Pro

Watch GT2 Pro در واقع اسمارت‌واچ پرچم‌دار هواوی است که از ترکیب برتر شیشه سافایر (یاقوت کبود)، بدنه تیتانیومی و ساختار پشتی سرامیکی بهره می‌گیرد. این محصول مجهز به یک نمایشگر اولد 1.39 اینچی دایروی‌شکل با رزولوشن 454 در 454 پیکسل و 2 دکمه جانبی جهت کنترل عملکرد دستگاه است. همچنین این اسمارت‌واچ با قابلیت GPS داخلی، قطب‌نما و پخش موسیقی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

توان پردازشی Watch GT2 Pro از طریق تراشه کایرین A1 همراه با 32 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین می‌شود. این دستگاه با قابلیت ردیابی بیش از 100 حالت تمرینی مختلف با پروفایل‌های مجزا شامل شنا، اسکی، اسنوبورد و گلف عرضه می‌شود. همچنین کوهنوردان از قابلیت بازگشت مسیر که نقطه آغاز کوه‌پیمایی را ردیابی می‌کند؛ لذت خواهند برد. سامانه ردیاب ضربان قلب موسوم به +TruSeen 4.0، ردیاب خواب، استرس و میزان اکسیژن خون سایر امکانات جالب‌توجه این اسمارت‌واچ را تشکیل می‌دهند.

به گفته هواوی شارژدهی باتری دستگاه برای 14 روز استفاده معمول، 30 ساعت GPS فعال و 24 ساعت پخش موسیقی کفایت خواهد کرد. با شارژ سریع 5 دقیقه‌ای ساعت انرژی موردنیاز برای استفاده 10 ساعتی از آن فراهم خواهد شد. مهم‌تر از همه اینکه هواوی Watch GT2 Pro از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند؛ لذا این محصول فاقد هرگونه شارژر اختصاصی است. از جنبه نرم‌افزاری نیز گجت مذکور از سیستم‌عامل اختصاصی LiteOS هواوی بهره خواهد برد.

قیمت‌گذاری هواوی Watch GT2 Pro از رقم 329 یورو برای مدل اسپرت آغاز شده و تا حداکثر 349 یورو برای تریم کلاسیک افزایش خواهد یافت. هر 2 مدل در اواخر ماه جاری روانه بازار خواهند شد.

هواوی FreeBuds Pro

هواوی FreeBuds Pro در صدر فهرست ایرفون‌های TWS هواوی قرار دارد. این ایرفون‌ها از قابلیت حذف نویز فعال و پروفایل‌های صوتی دینامیکی برخوردار هستند؛ قابلیتی که امکان تنظیم سطح حذف نویز بسته به شرایط محیط پیرامون را فراهم می‌کند.

این ایرفون‌ها مجهز به درایورهای 11 نانومتری بوده و همراه با 3 سنسور میکروفون شامل یک حسگر استخوانی دریافت‌کننده صدا عرضه می‌شوند. همچنین کاربران به قابلیت تقویت صدا برای تماس‌های صوتی دسترسی دارند. عملکرد FreeBuds Pro از طریق فشار دادن پایه یا کشیدن انگشتان به طرفین قابل کنترل است. شارژدهی باتری در کنار کیس شارژ و بدون حالت حذف نویز فعال معادل با 30 ساعت بوده و با فعالسازی مشخصه حذف نویز میزان شارژدهی باتری به 20 ساعت تقلیل خواهد یافت.

هواوی FreeBuds Pro در مدل‌های رنگی مشکی، سفید و نقره‌ای عرضه خواهد شد. فروش این گجت‌ها در ماه اکتبر و با قیمت خرده‌ فروشی 199 یورویی آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH