نوکیا 7.3 اولین روز پاییز رسما عرضه خواهد شد

کمپانی HMD Global دعوتنامه رسمی رویداد 22 سپتامبر (1 مهرماه) را برای مخاطبان خود ارسال کرد. این دعوتنامه نویدبخش معرفی گوشی‌های جدید نوکیا و یک مهمان ویژه است. این مراسم به‌صورت زنده از طریق یوتیوب پخش خواهد شد. با این‌حال ماهیت ستاره‌های این مراسم کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما یک شخص خبرچین ایده‌های متفاوتی را مطرح نموده است.

کمپانی HMD در روز 22 سپتامبر از گوشی‌های جدید نوکیا رونمایی خواهد کرد

به گفته وی نوکیا 7.3 پیشرفته‌ترین هندست رونمایی شده در جریان این مراسم به‌شمار خواهد رفت. همچنین معرفی پرچم‌دار نوکیا 9.3 به‌همراه این محصول امری بعید به‌نظر می‌رسد.  در عوض این اسمارت‌فون تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد. این شخص خبرچین در اثبات ادعای خود خاطرنشان می‌کند که تولید اسمارت‌فون نوکیا 7.2 (که در ماه سپتامبر گذشته معرفی شده بود) پیش‌تر متوقف شده است. در واقع فروشگاه‌های آنلاین نوکیا در کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا، فنلاند، هندوستان و برخی کشورهای دیگر اعلام کرده‌اند که این هندست دیگر قابل دسترس نیست. نوکیا 7.2 کماکان در بریتانیا قابل خریداری است (اگرچه این شرایط نیز می‌تواند ظرف مدت 1 یا 2 روز دستخوش تغییر شود). همچنین مشتریان کماکان می‌توانند آن‌را از برخی خرده فروشی‌های متفرقه خریداری نمایند.

در کنار نوکیا 7.3 احتمالا شاهد معرفی مدل‌های جدیدی نظیر نوکیا 6.3، نوکیا 3.4 و نوکیا 2.4 نیز خواهیم بود؛ هندست‌هایی که شایعات پیشین از معرفی آن‌ها طی رویداد IFA حکایت داشتند. نوکیا 9.3 PureView که معرفی آن با تاخیرات مکرر مواجه شده است نیز کماکان آماده عرضه به بازار نیست. شایعات اخیر ادعا می‌کنند که حتی تولید انبوه این هندست نیز هنوز آغاز نشده است. این پدیده احتمالا در ماه جاری یا ماه اکتبر اجرایی خواهد شد. بنابراین در بهترین حالت شاهد نمایش تیزری از این اسمارت‌فون طی رویداد آینده کمپانی خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH