لحظه‌شماری برای معرفی ساعت هوشمند LG G Watch

می‌دانیم که شرکت ال‌جی در حال کار بر روی ساعت هوشمند خود، موسوم G Watch بوده که قرار است از سری لوازم به اصطلاح پوشیدنی اندروید باشد. امروز، درحالی‌که هنوز مشخصات دقیقی از این تولید جدید وجود ندارد، شرکت ال‌جی چند عکس تازه از این تولید خود را برای عموم رونمایی کرده که احتمالا قرار است در گالری شامپاین طلایی، از آن پرده برداری شود.

G watch

این ساعت هوشمند، دارای صفحه نمایشی مربع شکل با سایز تقریبی “1.65 اینچ و وضوح 280×280 پیکسل تولید خواهد شد. عکس‌هایی که توسط شرکت ال‌جی منتشر شده است، از نوع و نحوه عملکرد این ساعت ما را بیشتر آگاه می‌کند.

جالب است بدانید که شعار این ساعت (Always – on) به معنای  “همیشه روشن” است. با توجه به شعار عنوان شده، می‌توان به قابلیت‌های ضد آب و ضد غبار این ساعت هوشمند پی برد. محصولات پوشیدنی اندروید، سعی دارند تا با استفاده از قابلیت Google Now به افراد در جهت جستجوی مکان‌ها، پیدا کردن مسیرها و دسترسی به اطلاعات مختلف و پخش موسیقی کمک کنند. عکس‌های منتشر شده ال‌جی، به این ویژگی‌ها به طور مختصر اشاره دارد.

002 gsmarena_003 gsmarena_004

gsmarena_005

شایعات موجود نشان می‌دهد که این ساعت هوشمند دارای 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت فضای داخلی است. تابستان امسال، یکی از بهترین زمان‌های موجود برای معرفی محصولات پوشیدنی اندروید است که ساعت‌های هوشمند یکی از آن‌هاست.

حتما در آینده مطالب بیشتری در مورد این ساعت هوشمند برای شما خواهیم گفت.

یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند سال 2014، Moto360 شرکت موتورولاست که قرار است در تابستان امسال معرفی شود.

moto 360

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH