معلمان بازمانده از بسته اینترنتی رایگان

معلمان بازمانده از بسته اینترنتی رایگان به سامانه وزارت ارتباطات مراجعه کنند

با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، مدارس سراسر کشور باید کلاس‌های آموزشی خود را به صورت غیر حضوری برگزار کنند. از این رو به جهت افزایش مصرف اینترنت و هزینه‌های آن برای معلمین و دانش آموزان، طرح‌های حمایتی از طرف دولت ارائه شده تا به کاهش مشکلات برگزاری کلاس‌های آنلاین کمک شود.

در ابتدا وزیر ارتباطات اعلام کرد که کار اتصال بیش از هزار مدرسه به اینترنت به پایان رسید و تمامی مدارس کشور به اینترنت رایگان دسترسی دارند، همچنین هزینه اینترنت شبکه شاد از طرف همه اپراتورها رایگان شد و اپلیکیشن‌ها و سایت‌های آموزشی پرکاربرد نیز در صف رایگان شدن قرار دارند.

در ادامه، هفته گذشته بود که وزیر ارتباطات از اختصاص بسته اینترنت رایگان 20 گیگابایتی سه‌ماهه برای معلمان خبر داد. این بسته برای تمامی معلمانی که در فروردین ماه امسال برای دریافت اولین بسته اینترنت رایگان ثبت نام کرده بودند فعال شد. اما تعدادی از معلمین طی فروردین ماه امسال به برای دریافت اینترنت رایگان ثبت نام نکرده بودند و به طبع بسته جدید اینترنت 20 گیگابایتی سه ماهه نیز برای آن‌ها فعال نشده است.

آذری جهرمی در اینستاگرام خود اعلام کرد که معلمان بازمانده از بسته اینترنتی رایگان برای دریافت این بسته اینترنتی، می‌توانند در سامانه ictgifts.ir ثبت نام کرده تا بسته اینترنت از هفته آینده برایشان فعال شود. طبق اعلام وزیر ارتباطات، معلمین چهار روز دیگر برای ثبت نام زمان دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH