راهنمای خرید دسته PS4

هیچ چیز بدتر از این نیست که با یک کنترلر نامناسب مبارزه کنید. مشکلات مربوط به حرکت دادن جوی استیک تا اندازه کنترلرمی تواند خیلی ناامید کننده باشد. خوشبختانه، کنترلرهایی در بازار وجود دارند که با سبک بازی هر کسی مطابقت دارند. بنابراین احتمالا به فکر خرید یک کنترلر حرفه ای افتاده باشید. اولین چیزی که در هنگام خرید دسته ps4 باید بدانید این است که تمام کنترلرهای رسمی سونی با هر نسخه PS4 کار می کنند. بنابراین، چه PS4 Pro ، Slim PS4 یا مدل اصلی را داشته باشید، می توانید به راحتی انتخاب خود را انجام دهید.

در ادامه تعدادی از بهترین کنترلرهای پلی استیشن 4 را برای سال 2020 بررسی کردیم تا دریابیم که کدامیک از آنها با سبک بازی شما مطابقت دارد. تعدادی از این کنترلرها به طور رسمی توسط سونی دارای مجوز هستند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که به خوبی طراحی شده اند. در این مقاله انواع کنترلر را لیست کرده ایم که با هر بودجه یا ترجیحی برای بازی شما مطابقت داشته باشد. قیمت دسته ps4 یکی از فاکتورهای اصلی و تعیین کننده مدل کنترلر می باشد.

DualShock 4

DualShock 4  یکی از بهترین کنترلرهایی است که سونی تاکنون ساخته است. دکمه های آن به اندازه کافی بزرگ است و تقریباً در هر دستی جای می گیرد، محرک های آن به جای دکمه های عجیب و غریب  DualShock 3، محرک های واقعی هستند و کلیدهای آنالوگ آن راحتی منحصر به فردی را به کاربر می دهد.  DualShock 4 نسبت به DualShock 3 بسیار به روز شده است، با این حال دارای اسپیکر داخلی عالی است که صدای باکیفیت برای بازی های خاص ایجاد می کند، همچنین دارای یک دکمه اشتراک گذاری برای به سرعت ثبت کردن لحظه های منحصر به فرد است. در واقع طراحی آن چنان عالی است که به نظر می رسد سونی حتی از مدل تقریباً یکسانی برای پلی استیشن 5 در سال 2020 استفاده خواهد کرد. شاید تنها نقطه ضعف جانبی DualShock 4 عمر نسبتاً کوتاه باتری آن باشد. اما مزایای خرید دسته dualshock 4 نسبت به این نقطه ضعف بسیار بیشتر است.

کنترلر سیمی Lilyhood

اگر PlayStation 4 شما در یک فضای نسبتاً کوچک قرار دارد و در طی بازی فاصله زیادی از آن ندارید، ممکن است بخواهید روی یک کنترلر سیمی Lilyhood سرمایه گذاری کنید. کنترلر سیمی پلی استیشن 4 Lilyhood دارای کابل 6.5 فوت می باشد که باید به شما فضای زیادی بدهد. این کنترلر با پلی استیشن 3، رایانه شخصی و اندروید سازگار است.

کنترلر Hori Fighting Commander

پلی استیشن 4 یکی از بهترین سیستم عامل های بازی های جنگی است و همه چیز از Injustice 2 گرفته تا Guilty Gear Xrd Rev 2 در سیستم منتشر می شود. اگر بازیکن بازی اختصاصی جنگی هستید،  DualShock 4 یک کنترلر مناسب و معقول است، اما Hori’s Fighting Commander گزینه مناسبی برای بازیکنانی است که بودجه زیادی ندارند. اگر این مدل را انتخاب کنید، قیمت خرید دسته پلی استیشن 4 می تواند به صرفه باشد. این کنترلر از تمام دکمه های صورت و همچنین دکمه های R1 و R2 در قسمت جلوی کنترلر در پیکربندی مشابه Sega Genesis و همچنین دکمه های shoulder و یک دکمه توربو برخوردار است. دقیقاً مانند نسخه ایکس باکس از این کنترلر می توان برای بازی های رایانه ای استفاده کرد، و همچنین با PlayStation 3 سازگار است.

هیت باکس

بازی های مبارزاتی بیشتر از سایر ژانرها به ورودی های دقیق متکی هستند و این بدان معناست که یک چوب آنالوگ و حتی یک پد جهت آن را به راحتی حذف نمی کند. در مورد این موارد پاسخ Hit Box است. این کنترلر ظاهری شبیه به چوب مبارز دارد، اما فقط حاوی دکمه هایی در قسمت بالا و کنار آن است. شما می توانید تمام تکنیک های ممکن را با یک کنترلر سنتی انجام دهید، اما استفاده از کل دست و نوک انگشتان برای انجام حملات ویژه منجر به اشتباهات کمتری می شود. به عنوان مثال، خاموش کردن حرکت Hadoken Ryu، می تواند یک ترفند کوچک در گیم پلی باشد، اما این ترفند تنها با Hit Box است.

این تریلر همچنین با رایانه سازگار است، از Hit Box در رویدادهای سطح بالا بازی جنگی مانند Evo استفاده شده است، و از ترکیبی از پلکسی گلاس و فلز ساخته شده است تا در هنگام حرکت از آسیب دیدن کنترلر جلوگیری شود.

Scuf Vantage

پلی استیشن 4 همچون ایکس باکس که “Elite” را دارد، کنترلر مخصوص به خود را ندارد، اما کمپانی Scuf این کار را انجام داد و کنترلر Scuf Vantage را ایجاد کرد. این کنترلر به عنوان نوعی ترکیبی بین طراحی های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان طراحی شده است، دارای میله های آنالوگ نامتقارن، موقعیت استراحت راحت تری را در طول جلسات بازی طولانی فراهم می کند. پد جهت آن هم دارای کلیک های کاملاً مشخص است که آن را برای مبارزه و بازی های پلت فرم ایده آل می کند.

با این حال، نکته جالب توجه اینست که Scuf Vantage قابل تنظیم است. صفحه نمای مغناطیسی را خاموش کنید و به راحتی می توانید هر دو چوب آنالوگ، پد جهت دار و حتی موتورهای رامبل را خارج کرده و قطعات را جدا کرده و آن را با قطعات متناسب نسبت به سبک بازی خود جایگزین کنید. محرک های طولانی تر می خواهید؟ فقط کافی است جلوی ماشه را بکشید و آنها را در عرض چند ثانیه مبادله کنید. Scuf Vantage همچنین چهار بالشتک در پشت و دو دکمه اضافی در هر طرف دارد

اگر این مدل را انتخاب کنید، قیمت دسته پلی استیشن 4 می تواند گران تمام شود. قیمت این کنترلر مجهز به بلوتوث؛ 200 دلار یا بیشتر است. با ماندگاری بالا و کیفیت ساخت بهتر، قطعا این مدل می تواند جایگزین کنترلر DualShock 4 شما شود.

این کنترلر با نسخه اصلاح شده Vantage 2 نیز بهتر شده است، همچنین تنظیمات درون بازی به شما امکان می دهد دکمه ها و پد های اضافی را تنظیم کنید تا از عناوین محبوب مانند Call of Duty: Modern Warfare و Borderlands 3 به طور کامل پشتیبانی کنید.

حال که با بهترین کنترلرهای PS4 در سال 2020 آشنا شدید، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گنوپلی انواع مدل و قیمت بازی های ps4 را با هم مقایسه کنید و با خرید اینترنتی دسته ps4 خریدی مطمئن و با ضمانت را تجربه کنید. انواع مختلف کنسول، کنترلرهای بی سیم و با سیم، لوازم جانبی و بهترین بازی ها را در سایت گنوپلی کشف کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH