جدیدترین گوشی‌ های 2020 ال‌ جی در راه ایران (با قیمت تکرار نشدنی!)

حالا که هر روز فناوری های تازه به بازار تلفن های همراه هوشمند اضافه می شود، برند های مختلف تلاش می کنند جای بزرگتری برای خود در این بازار باز کنند. اما برای این کار وجود تیم های به‌روز فنی و محصول، تحقیق و توسعه، بازاریابی و فروش، مهم ترین عامل موفقیت آنهاست. در این میان برند LG با وجود تحریم های خارجی، نه تنها بازار ایران را ترک نکرده بلکه تمام محصولات تکنولوژیک خود را پابه پای سایر بازار های بین المللی خود، در ایران به فروش می رساند.

اما به تازگی این شرکت با رونمایی از 4 محصول جدید خود در ایران، با ارائه‌ی امکانات خاص خود و قیمت کاملا رقابتی، سهم بزرگتری از بازار را برای خود گرفته است. ویژگی های این چهار محصول آنقدر جذاب است که کاربر را کاملا راضی می کند:

LG Velvet، رفع تمام نیازهای کاربر به سادگی

زیبایی بی نظیر با خطوط صاف و صیقلی در مدل ولوت گوشی های ال جی، تنها به دوربین های خاص آن ختم نمی‌شود. گوشه های منحنی و لبه های کاملا متقارن صفحه نمایش 6.8 اینچی در این مدل تلفن هوشمند، نمای فوق العاده زیبایی به آن داده است. پردازنده Qualcomm Snapdragon 765G در کنار اسپیکر های قدرتمند استریو از دیگر ویژگی های خاص این مدل از گوشی های جدید ال جی می باشد.

LG K41S، میان رده‌ی قدرتمند

گوشی های اقتصادی عموما نقطه ضعف هایی دارند که کاربر را از آنها دل زده می کند؛ یکی از این محدودیت ها، دوربین آن‌هاست. برند ال جی در گوشی K41S خود دوربین 4تایی در نظر گرفته که تفاوت گوشی های میان رده را با گوشی های پرچمدار بازار به حداقل برساند. علاوه بر آن استاندارد نظامیMIL-STD-810G در این دستگاه هوشمند، نشان دهنده استحکام بالا و قدرت فوق العاده بدنه آن است تا خیال افراد از ضربه های شدید راحت باشد.

LG K61، موبایل یا دوربین ؟

امروز گوشی های همراه در کنار تامین نیاز های معمول خود باید امکانات ویژه دیگر مثل دوربین قدرتمند داشته باشند. اما موبایل های دارای دوربین های حرفه ای همیشه قیمت های رویایی دارند. ال جی در گوشی مدل K61 خود، در کنار یک گوشی هوشمند، از یک دوربین حرفه ای در این دستگاه رونمایی کرده است. علاوه بر دوربین 48 مگاپیکسلی در این دستگاه شامل لنز ماکرو، واید و حسگر عمق قدرتمند با رزولوشن بالا، کیفیت صدای بی نظیر و قدرت بدنه آن با استاندارد نظامی MIL-STD-810G ، این گوشی را به انتخاب خاص مخاطبان تبدیل کرده است.

LG K51S، استفاده از تلفن همراه برای طولانی مدت

4000 میلی آمپر باتری برای گوشی باریک و جدید ال جی که صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ FullVision دارد، مزیت بزرگی محسوب می شود تا ساعت ها بدون استراحت از این تلفن هوشمند کار بکشید و نگرانی از بابت خاموش شدن آن نداشته باشید. صدای حرفه ای با وضوح کاملا واقعی در این گوشی همراه، لذت شنوایی را چند برابر خواهد کرد. تمام این امکانات در شرایطی است که قیمت این دسته از گوشی های هوشمند LG کاملا مقرون به صرفه و مناسب بوده تا خرید آن را دلچسب تر کند.

 

بهترین راه برای مقایسه و خرید گوشی های جدید LG

مشخصه ویژه در گوشی های جدید LG، نحوه فروش متفاوت آن ها است. علاوه بر نمایش معمول این موبایل ها در فروشگاه های عرضه محصولات هوشمند در سراسر کشور، برای خرید آنلاین این محصولات در همین ابتدای ورود به بازار ایران اتفاق ویژه ای برنامه ریزی شده.

در دوران کرونا که رعایت پروتکل های بهداشتی اهمیت بالایی دارد و خروج از منزل برای خرید مایحتاج افراد به کمترین میزان خود رسیده، برای دوری از مراکز تجمع جمعیت، خرید دیوایس های مختلف هم به صورت آنلاین انجام می شوند. با این تفاوت که:

گوشی های هوشمند LG که به تازگی وارد بازار ایران شده اند ( K51S , K41S , K61 , Velvet ) تنها از طریق یک وبسایت  به فروش می رسد.  امکان خرید(و پیش ثبت نام رایگان) این محصولات فقط در فروشگاه مجازی نمایندگی رسمی LG به نشانی LGmobilemarket.com میسر می باشد تا از سواستفاده سود جویان جلوگیری شود؛  به طوری که این گوشی ها حتی در بازار های آنلاین معروف ایرانی هم وجود ندارد.

در واقع تنها راه تجربه لذت خرید آنلاین از طریق درگاه مطمئن داخلی با ضمانت اصلی، از طریق وبسایت ال جی موبایل مارکت امکان پذیر است تا از این طریق به سلامت خود و خانواده هم لطمه ای وارد نشود.

 

مشاهده محصولات از طریق لینک زیر:

lgmobilemarket.com/lg2020/

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH