به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا منتشر شد

تعدادی از دستگاه‌های آنلاک شده سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا 5G در ایالات‌متحده اکنون قادر به دریافت یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید هستند. این آپدیت به ارتقاء عملکرد داخلی اسمارت‌فون کمک کرده و دربردارنده پچ امنیتی سیستم‌عامل اندروید به تاریخ سپتامبر سال 2020 است.

تصویر اسکرین‌شات از تغییرات اعمال شده در به‌روزرسانی جدید

این به‌روزرسانی در خارج از ایالات‌متحده نیز منتشر شده است؛ اما در لیست تغییرات آن به بهبود پایداری و عملکرد دوربین هیچ اشاره‌ای نشده و صرفا شاهد به‌کارگیری پچ امنیتی ماه سپتامبر هستیم. لذا کاربران آمریکایی جزو نخستین افرادی هستند که به‌روزرسانی جدید را به‌طور کامل دریافت می‌کنند. کمپانی احتمالا اصلاحات اخیرا اعمال شده را به‌همراه پچ امنیتی آینده در ماه اکتبر منتشر خواهد کرد.

با این‌حال فهرست تغییرات مطابق روال معمول فاقد توضیحات چشمگیر بوده و صرفا به بهبود عملکرد دوربین، ارتقاء پایداری کلیپ‌بورد و مرورگر اینترنتی اختصاصی سامسونگ اشاره نموده است. همچنین به منظور افزایش پایداری کلی نرم‌افزار گوشی بهینه‌سازی‌هایی انجام شده است. حجم این بسته به‌روزرسانی معادل 359 مگابایت بوده و دستگاه‌های گلکسی نوت 20 اولترا 5G تحت قرارداد با اپراتورهای مخابراتی نیز احتمالا طی هفته‌های آتی قادر به دریافت آن خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH