سرویس گوگل مپس اکنون وضعیت شیوع ویروس کرونا را نمایش می‌دهد

شمار مبتلایان به بیماری کووید 19 هر روزه دستخوش تغییر می‌شود. به‌نظر می‌رسد که این بیماری در برخی مناطق به خوبی کنترل شده است. اما حتی یک فرد  آلوده نیز می‌تواند زمینه ابتلای گروهی از افراد به بیماری را ایجاد نماید. چنین وضعیتی به نوبه خود می‌تواند موجب ابتلای گروه‌های بیش‌تری از افراد شده و بر تعداد مبتلایان روزانه تاثیر منفی می‌گذارد.

همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که یک منطقه با عملکرد مطلوب در زمینه کنترل بیماری کماکان بتواند به این روند ادامه دهد. خبر خوب برای افرادی که قصد رفتن به مسافرت را دارند این‌ است که اکنون گوگل آمار مربوط به شیوع بیماری کووید 19 را با سرویس گوگل مپس ادغام نموده است. این مشخصه به‌صورت یک لایه پوششی بوده و کاربران با فعالسازی آن می‌توانند از میانگین آمار مبتلایان به کووید 19 ظرف مدت 7 روز گذشته مطلع شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند در خصوص افزایش یا کاهش میزان شیوع بیماری اقدام به یادداشت‌برداری کنند.

این موضوع بدان معناست که چنان‌چه قصد سفر کردن به مناطق مختلف را دارید؛ در این‌صورت با بررسی گوگل مپس می‌توانید از نرخ شیوع بیماری و روند افزایشی یا کاهشی آن مطلع شده و نهایتا بر اساس این داده‌ها تصمیم‌گیری نمایید. این مشخصه در سراسر جهان و بر روی دستگاه‌های iOS و اندرویدی قابل دسترس خواهد بود. بنابراین در صورت تمایل به بررسی این مشخصه از نصب نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن گوگل مپس روی گجت خود اطمینان حاصل کنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH