گوشی غول پیکر (فونلت) Optimus Vu2 عرضه خواهد شد

گلکسی نوت شروع کننده راهی برای سری جدید گوشی‌های تلفن است که به دلیل بزرگی اندازه بین تبلت و تلفن همراه قرار گرفته و تحت عنوان فونلت (Phonelet) شناخته می‌شوند. پس از این مدل که توانست بسیار موفق هم باشد، ال‌جی اقدام به ساخت یک نمونه دیگر تحت عنوان Optimus Vu کرد که تفاوت اصلی آن در ابعاد نمایشگرش با نسبت 4:3 بود. حال به نظر می‌رسد با ایجاد زمزمه‌هایی مبنی بر تولید گلکسی نوت ۲، ال‌جی نیز به فکر ساخت Optimus Vu2 افتاده است تا از رقیب کره‌ای‌اش عقب نیفتد. به احتمال فراوان این مدل تا قبل از پایان امسال و در نمایشگاه IFA معرفی خواهد شد و در ماه سپتامبر و یا اکتبر نیز در بازار موجود خواهد بود.
از مشخصات این فونلت می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی با وضوح HD و همان نسبت 4:3 اشاره کرد. ظاهرا از پردازنده دو هسته‌ای و نسل جدید Qualcomm Snapdragon S4 در آن استفاده خواهد شد و اندروید نسخه ۴ میزبان شما به عنوان سیستم عامل خواهد بود.
گوشی سامسونگ گلکسی نوت به خوبی ثابت کرد که این رده از تلفن‌های همراه، در بازار دارای خواسته و جایگاه خاصی هستند و بدین سبب ورود سایر سازندگان به این بخش، می‌تواند رقابت و تنوع را بیشتر کند. با آی تی رسان همراه باشید و ما به محض آنکه اطلاعات جدیدتری در این ارتباط به دست بیاوریم، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

2 در مورد “گوشی غول پیکر (فونلت) Optimus Vu2 عرضه خواهد شد”

  1. ﻣﺜﻞ گلکسی ﻧﻮﺕ ﺟﻮﻭﻥ ﭘﺴﻨﺪ ﻧﯿﺴﺖ، ﻣﺜﻞ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺳﺮﯼ ﮐﻼﺳﯿﮏ ﻧﻮﮐﯿﺎﺳﺖ البته طراحی و استایل یه گوشی همیشه سلیقه ای هست.

  2. با این حساب ال جی هم داره وارد گردونه میشه . با پیشرفت ال جی کار واسه سامسونگ و مخصوصاً اچ تی سی سخت میشه. با تشکر از مدیریت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH