برنامه زاویه سنج میگو (MeeGo)

با توجه به امکانات گسترده‌ای که گوشی‌های هوشمند امروزی در اختیار دارند، قابلیت‌های جالب توجهی را هم ارایه می‌دهند. در حقیقت این نوع گوشی‌ها به مانند مومی در دستان برنامه‌نویسان هستند که می‌توانند استفاده‌های متنوعی را برای این دستگاه‌ها تعریف کنند.

یکی از این برنامه‌های کاربردی تهیه شده جالب برای سیستم‌عامل میگو و البته گوشی N9، اپلیکیشن Anglemeter (زاویه سنج) است که با استفاده از حسگر شتاب سنج دستگاه همانند یک نقاله عمل می‌کند. اگرچه ممکن است در نگاه اول این برنامه چندان جلب نظر نکند، ولی در مواردی می‌تواند کاملا کاربردی و موثر واقع شود. به غیر از اعدادی که روی نوار نقاله شکل نگاشته شده‌اند، مقدار درجه زاویه در هر لحظه با اعداد بزرگ قرمز رنگ همانطوری که در تصویر مشاهده می‌نمایید نشان داده می‌شوند. برای استفاده از این برنامه نیز باید گوشی خود را از لبه سمت چپ آن در حالت ایستاده، قایم بر سطح قرار دهید تا نتیجه دقیق و صحیح به دست آید.

از لینک زیر می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان و با حجم 552 کیلوبایت از آی‌تی رسان دریافت نمایید. توصیه می‌شود برای نصب آسان‌تر این برنامه، آن را از طریق بلوتوث از رایانه به گوشی خود انتقال دهید.

[download id=”8″]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH