اسمارت‌فون اکسپریا 1 III سونی با نمایشگر روشن‌تر و دوربین سلفی بهتر عرضه خواهد شد

به‌دنبال معرفی رسمی اسمارت‌فون‌های اکسپریا 1 II و اکسپریا 5 II از سوی شرکت سونی اکنون سیل شایعات به سوی اکسپریا 1 III سرازیر شده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است این هندست در اوایل سال آینده عرضه شود. اکنون نخستین گزارش در خصوص این اسمارت‌فون مخابره شده است و بی‌تردید تا موعد رونمایی از آن چندین ماه فاصله داریم. یک نشریه ژاپنی با سابقه‌ای درخشان در زمینه ردیابی اخبار مربوط به سونی اعلام کرده که این اطلاعات از یک منیع داخلی قابل‌اعتماد دریافت شده است.

گزارش مذکور ادعا می‌کند که مدل جانشین اکسپریا 1 II با اصلاحاتی در زمینه نمایشگر و دوربین سلفی عرضه خواهد شد. بدین‌ترتیب میزان روشنایی نمایشگر اکسپریا 1 III در مقایسه با مدل پیشین 15 درصد افزایش یافته و دوربین سلفی آن نیز از دیافراگم عریض‌تری بهره خواهد برد. این پدیده به ارتقاء عملکرد کلی دوربین کمک می‌کند. با این‌حال اندازه حسگر و رزولوشن آن در مقایسه با گذشته تغییر نخواهند کرد.

در حال حاضر بسیاری از کاربران کنجکاو هستند تا بدانند که آیا افزایش میزان روشنایی نمایشگر با تغییرات دیگری همراه خواهد بود یا خیر. همچنین آن‌ها مایل هستند تا ببینند که آیا اکسپریا 1 III بار دیگر از یک پنل 4K استفاده خواهد کرد یا خیر. تا موعد عرضه این اسمارت‌فون کماکان زمان زیادی باقی‌مانده است؛ بنابراین احتمالا به تدریج جزئیات بیش‌تری پیرامون این هندست اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH