مدل جدید اسمارت‌فون ردمی 9A با رم 6 گیگابایتی و قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

در اوایل سال جاری کمپانی شیائومی اسمارت‌فون مقرون‌به‌صرفه خود با نام ردمی 9A را روانه بازار کرد. این هندست مجهز به نمایشگری بزرگ، باتری قدرتمند، حداکثر 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی بود. در ادامه این محصول با نام جدیدی تحت‌عنوان ردمی 9i روانه بازار هندوستان شد.

ردمی 9i با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان قرار گرفت. اکنون نیز کمپانی تولیدکننده بار دیگر ظرفیت حافظه اسمارت‌فون خود را ارتقاء داده و اکنون ورژن جدید گوشی پایین‌رده ردمی 9A با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و قیمت‌گذاری معادل 145 دلار در بازار چین عرضه شده است.

ردمی 9A مجهز به تنها یک دوربین در قسمت پشتی است. ابن دوربین از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و قابلیت فیلم‌برداری 1080p بهره می‌گیرد. ناچ قطره‌ای شکل تعبیه شده در قسمت جلویی گوشی از یک دوربین سلفی منفرد 5 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

توان پردازشی دستگاه از طریق تراشه هلیو G25 ساخت شرکت مدیاتک تامین می‌شود. با این‌حال باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 10 واتی از طریق پورت میکرو USB مشخصه واقعا جذاب ورژن جدید ردمی 9A به‌شمار می‌رود.

عرضه نسخه جدید اسمارت‌فون ردمی 9A شیائومی از فردا و با قیمت‌گذاری 999 یوان آغاز خواهد شد. اکنون پرسش اساسی این است که آیا هندست مذکور مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت یا خیر؛ چرا که کاربران چینی با پرداخت مبلغی مشابه می‌توانند اسمارت‌فون ردمی 10X 4G با تراشه قدرتمندتر، نمایشگر باکیفیت‌تر، دوربین‌های بیش‌تر و قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع را خریداری نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH