Surface Duo مایکروسافت

سرفیس Duo شرکت مایکروسافت دستگاهی غیرقابل تعمیر است

سرفیس Duo شرکت مایکروسافت یک دستگاه کاملا منحصربه‌فرد است. این محصول اگرچه تنها گوشی 2 نمایشگره موجود در بازار محسوب نمی‌شود؛ اما سرفیس Duo هنگام قرارگیری در وضعیت بسته تنها 9.9 میلی‌متر ضخامت دارد. این موضوع بدان معناست که ضخامت هر نیمه از دستگاه تنها حدودا 4.8 میلی‌متر است. طراحی چنین مجموعه سخت‌افزاری باریکی بسیار چالش‌برانگیز بوده و مستلزم لحاظ نمودن موازنه‌های متعددی است؛ همان‌طور که یکی از کارشناسان وبسایت JerryRigEverything با نام Zack نیز به این واقعیت پی برده است.

ما مایل به لو دادن محتوای پایانی ویدیو نیستیم؛ اما این فیلم ابدا خوشحال‌کننده نیست. در واقع تعمیر سرفیس Duo عملا غیرممکن است؛ چرا که کلیه اجزای سخت‌افزاری به شکل عجیبی به یکدیگر چسبیده و در زیر یک نوار گرافیتی قرار گرفته‌اند. با جدا کردن اجزاء داخلی این نوار دچار پارگی می‌شود. برای تماشای ویدیوی کالبدشکافی سرفیس Duo کافیست اینجا کلیک کنید.

با این‌حال ساختار لولا بسیار جالب است. با توجه به عدم نیاز به جمع شدن و سپس کشیدن نمایشگر انعطاف‌پذیر، مکانیسم کاری لولا در مقایسه با گوشی‌های تاشو بسیار ساده‌تر است. اگرچه این لولا برخلاف مدل‌های تاشوی فعلی قادر به چرخش 360 درجه‌ای خواهد بود. این لولا کماکان بایستی از 2 کابلی که 2 نیمه دستگاه را به هم متصل می‌کنند؛ محافظت نماید و این موضوع شرایط را کمی پیچیده‌تر می‌کند.

برای تماشای ویدیوی مربوط به تست دوام سرفیس Duo کافیست اینجا کلیک کنید. اکنون این پرسش مطرح می‌شود که آیا طراحی بسیار باریک سرفیس Duo استقامت آن‌را تحت‌الشعاع قرار داده است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH