اپل ایموجی جدید ماسک با صورت خندان را جایگزین ایموجی غمگین قبلی کرد

کمپانی اپل در اقدامی که یقینا با شرایط حال حاضر جهان هیچ رابطه‌ای ندارد؛ به‌صورت کاملا بی‌سروصدا ایموجی صورتک دارای ماسک پزشکی را با چشم‌ها، ابروها و گونه‌های شادتر و سرحال‌تر جایگزین نموده است. پیش از این ایموجی مذکور کمی بی‌حال به‌نظر می‌رسید؛ اما اکنون تقریبا خوشحال بوده و ظاهرا چهره خندان آن در زیر ماسک پنهان شده است. برای درک بهتر این موضوع کافیست به تصویر متحرک زیر نگاهی بیندازید:

بر اساس اظهارات وبسایت Emojipedia ایموجی جدید دقیقا همان ایموجی “Smiling Face” همراه با ماسکی بر روی آن است. تصور به‌کارگیری چهره اخمالو توسط تیم طراح ایموجی چندان محتمل به‌نظر نمی‌رسد.

این آخرین روشی است که ایموجی‌ها برای ابزار احساس ناراحتی در سال 2020 از آن بهره می‌گیرند؛ حتی اگر عرضه سایر ایموجی‌ها تا سال 2021 به تعویق بیفتد. همچنین به‌نظر می‌رسد که این‌بار ایده کره‌ای‌ها در خصوص ماسک زدن به ایالات‌متحده منتقل شده است؛ چرا که پیش‌تر و در ماه مارس سامسونگ از ایده به‌کارگیری صورتک شادتر در پشت ماسک رونمایی کرد و در این زمینه از اپل پیشی گرفت. بر اساس توئیت منتشر شده توسط حساب‌کاربری Emojipedia صورتک دارای ماسک پزشکی در سال 2013 به گوشی‌های سامسونگی اضافه شد. در آن مقطع زمانی صورتک مذکور خسته و ناراحت به‌نظر می‌رسید؛ اما اکنون این صورتک از ظاهری شادتر برخوردار است.”

وبسایت Emojipedia طی یادداشت مفصلی به بررسی چگونگی تکامل این نماد پرداخته است. به‌روزرسانی iOS 14.2 در فصل پاییز امسال منتشر خواهد شد. نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که کاربران به آسانی می‌توانند ایموجی‌های شخصی موردنظر خود را ایجاد نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH