اپلیکیشن دوربین در اندروید Go به حالت اختصاصی شبانه مجهز شد

نرم‌افزار دوربین پیشرفته یکی از بهترین مشخصه‌های گوشی‌های شرکت گوگل به‌شمار می‌رود. این برنامه امکان ثبت تصاویری به‌مراتب باکیفیت‌تر از میزان مورد انتظار از سخت‌افزار دوربین را فراهم می‌کند. در آینده نزدیک کاربران حتی برای بهره‌مندی از قابلیت‌های عکاسی محاسباتی گوگل نیازی به خریداری یک گوشی پیکسلی نخواهند داشت؛ چرا که حالات عکاسی شبانه و HDR در گوشی‌های مجهز به اندروید Go ارائه خواهند شد.

عرضه حالت شبانه در اولویت بالاتر قرار دارد. این مشخصه پیش‌تر برای گوشی‌های نوکیا 1.3، ویکو Y61 و Y81 عرضه شده و به‌زودی برای گجت‌های بیش‌تری ارائه خواهد شد. این مشخصه اقدام به ثبت چندین تصویر متوالی بدون استفاده از فلاش نموده و سپس به منظور ایجاد یک تصویر روشن و واضح آن‌ها را با یکدیگر ادغام می‌کند.

مشخصه HDR نیز در اواخر سال جاری به اپلیکیشن Camera Go افزوده خواهد شد. قابلیت‌های این مشخصه احتمالا با حالت +HDR در گوشی‌های پیکسلی برابری نخواهد کرد. بایستی به‌خاطر داشت که تراشه کوالکام 215 مورد استفاده در نوکیا 1.3 صرفا مجهز به یک پردازنده سیگنال دیجیتالی (DSP) ابتدایی است. با این‌حال عرضه به‌روزرسانی‌هایی از این دست برای گوشی‌های مجهز به اندروید Go با قیمت‌گذاری کمتر از 100 یورو کماکان کیفیت عکاسی آن‌ها را به بهترین حالت ممکن تا به امروز ارتقاء خواهد داد. به منظور مشاهده ویدیوی مربوط به معرفی مشخصه‌های HDR و عکاسی شبانه در اپلیکیشن Camera Go کافیست اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH