چند دلیل برای اینکه گوشی‌های پرچم دار را از لیست خریدتان حذف نکنید !

تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی رو به جلو حرکت می‌کند و هر روز محصولات کارآمدتر و  با کیفیت بهتر از سوی برندهای مطرح معرفی می‌شود. تنها چند ماه است که از معرفی گوشی‌های پرچم دار نوت 20 و نوت 20 اولترای سامسونگ گذشته است و  اپل با کنفرانس خبری خود و رونمایی از محصولات جدید، تمام توجه‌ها را به خود جلب کرده است. برندهای دیگر مانند هواوی و شیائومی نیز با ارائه‌ی محصولات خوش قیمت میان رده، تلاش می‌کنند افراد بیشتری به خرید گوشی‌های هوشمند خود ترغیب کنند.

در حال حاضر خرید گوشی دیگر به سادگی گذشته نیست و گوشی‌های پرچم‌دار از گزینه‌های انتخابی بسیاری از افراد حذف شده است. اگرچه پرچم‌داران سامسونگ و اپل به خودی خود محصولات گران قیمتی به شمار می‌آیند، اما نوسانات دلار و افزایش شدید قیمت ارز نیز از دیگر دلایلی است که قیمت این محصولات به شکل قابل توجهی بالا برده است. به این ترتیب گوشی‌های میان‌رده و حتی محصولات جانبی هم دچار افزایش قیمت شده‌اند. از آنجایی افراد زیادی هستند که تنها از طریق گوشی هوشمند خود کار کنند، گوشی به ابزاری برای امرار معاش تبدیل شده و وسیله‌ای کاملا ضروری محسوب می‌شود که نمی‌توان خرید آنها را به تاخیر انداخت.

احتمالا برای شما هم ین سوال مطرح می‌شود که در چنین شرایط ناپایداری چگونه می‌توان محصولات دیجیتال ضروری مانند گوشی هوشمند و لپ‌تاپ را تهیه کرد. پاسخ شاید دریافت وام و خرید قسطی باشد چرا که راه ساده و کاملا بی دردسری برای خرید محصولات ضروریِ گرانقیمت است. اگر قصد خرید قسطی گوشی تلفن همراه را دارید، حتما گوشی‌ها را با دقت بررسی کنید و کاربردی‌ترین آنها را انتخاب کنید:

موبایل برای عاشقان فیلم و سریال

اگر از آن دسته افرادی هستید که از هر موقعیتی برای تماشای فیلم یا سریال محبوب‌تان استفاده می‌کنید، بهتر است ویژگی‌های صفحه نمایش و بلندگوها را نسبت به سایر ویژگی‌ها در اولویت قرار بدید. مثلا گوشی مورد نظر شما باید روشنایی بالایی در هنگام نور روز داشته باشد تا بتوانید صفحه نمایش را به خوبی تماشا کنید. بهترین انتخاب برای شما نمایشگرهای امولد هستند. این دسته از صفحه نمایش‌ها عمق رنگ به ویژه رنگ مشکی را با کیفیت بالاتری نمایش می‌دهند. این ویژگی اغلب در گوشی‌های پرچم دار دیده می‌شود. اما بعضی از میان رده‌های سامسونگ و شیائومی گوشی‌های اقتصادی با نمایشگر امولد عرضه کرده‌اند. مانند گوشی‌های سری A سامسونگ. ابعاد صفحه نمایش نیز عامل دیگری است که بهتر است در نظر داشته باشد. مثلا یک گوشی 6.5 اینچی فضای مناسبی برای تماشای فیلم و سریال برای شما فراهم می‌کند.

موبایل مناسب برای دوست داران طبیعت

اگر در فکر خرید گوشی موبایل با دوربین قدرتمند برای عکاسی در حین سفر هستید، بهتر است از دوربین‌های جمع و جور سبک و ضد آب را در نظر داشته باشید تا در هر موقعیتی چه در ورزش‌های آبی و چه در ارتفاعات بلند از آنها استفاده کنید و گوشی خود را در معرض خطر قرار ندهید. شما در دل طبیعت به راحتی نمی‌توانید گوشی خود را شارژ نگه دارید، عکاسی و تهیه‌ی ویدئو نیز باعث می‌شود شارژ آن بسیار زودتر از زمان انتظار خالی شود. بنابراین در هنگام خرید گوشی همراه بهتر است به ظرفیت باتری توجه داشته باشید. از آنجایی که گوشی تنها وسیله‌ی ارتباطی شما در سفر به شمار می‌آید بهتر است از ظرفیت باتری آن با احتیاط استفاده کنید. در حال حاضر گوشی‌های میان رده و پرچم‌دار برندهای مختلف با ظرفیت‌های بالا مانند 5000 الی 6000 عرضه می‌شوند که می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

موبایل برای دوست داران تکنولوژی

اگر همیشه آخرین اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال می‌کنید و عاشق کنفرانس‌های رونمایی از گوشی‌های پرچم دار هستید، گوشی‌های میان رده با سخت افزارهای معمولی نمی‌تواند چندان شما را راضی نگه دارد. شما باید گوشی مورد علاقه‌ی خود را از میان پرچم داران اپل و سامسونگ و اگر در ارتباط با برند سختگیر نیستید، هواوی، انتخاب کنید. این محصولات به جدیدترین سخت افزارها مجهزند و قابلیت‌های جدید خود را در سیستم‌ عامل‌های به روز رسانی شده ارائه می‌دهند. علاوه بر آن  تمام برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را با بالاترین کیفیت به اجرا در می‌آورند. بدون شک کار با جدیدترین محصولات روز دنیا بسیار دلپذیر است اما همانطور که در بالا گفته شد، قیمت آنها به شکل قابل توجهی بالا است. خرید کالای قسطی به شما کمک می‌کند تا گوشی‌های پرچم‌دار مورد علاقه‌ی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “چند دلیل برای اینکه گوشی‌های پرچم دار را از لیست خریدتان حذف نکنید !”

  1. در دنیای امروز مردم مایلند تا از مزایای خرید اقساطی استفاده کنند به همین علت ما قصد داریم فرصتی را فراهم سازیم تا به بررسی شرایط خرید اقساطی و مزایای آن بپردازیم.امروزه با توجه به قیمت های سرسام آوری که افراد باید برای خرید کالا و اجناس گوناگون ونیاز های خود پرداخت نمایند، خرید به شکل نقدی با توجه به بزرگ شدن نیاز خانوار در توان بیشتر افراد جامعه نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH