با ابزارهای جانبی جدید برای گوشی‌های آی‌فون 12 و آی‌فون 12 پرو اپل آشنا شوید

کمپانی اپل ضمن برگزاری رویداد معرفی مدل‌های جدید آی‌فون خود با اسامی آی‌فون 12 پرو، آی‌فون 12 پرو مکس، آی‌فون 12 و آی‌فون 12 مینی از مجموعه متنوعی از ابزارهای جانبی رونمایی کرد. تمامی این اکسسوری‌ها اکنون در وبسایت اپل قابل رویت هستند.

کیس سیلیکونی مخصوص آی‌فون 12 و آی‌فون 12 پرو در 8 مدل رنگی مختلف عرضه شده و مجهز به آهنرباهای توکاری است که امکان اتصال یکپارچه گوشی به شارژر بی‌سیم MagSafe اپل و استقرار آسان دستگاه در جایگاه مخصوص را فراهم می‌کنند. این کیس‌ها با قیمت‌گذاری 49 دلاری در ایالات‌متحده عرضه خواهند شد. همچنین مشتریان اروپایی نیز برای خریداری آن‌ها بایستی مبلغ 55 یورو را پرداخت نمایند.

کیس سیلیکونی مخصوص آی‌فون 12 و 12 پرو

کیس شفاف مخصوص آی‌فون 12 و آی‌فون 12 پرو با استفاده از ترکیبات پلی‌کربنات شفاف و انعطاف‌پذیر تولید شده و مجهز به آهنرباهای MagSafe است. کیس شفاف برای این 2 هندست نیز با قیمت‌گذاری 49 دلاری یا 55 یورویی در بازارهای آمریکا و اروپا عرضه خواهد شد.

کیس شفاف به‌همراه MagSafe برای آی‌فون 12 و آی‌فون 12 پرو

کیف پول چرمی جدید به پنل پشتی کلیه مدل‌های چهارگانه سری آی‌فون 12 متصل شده و فضای موردنیاز جهت حمل کارت‌های شناسایی و اعتباری را فراهم می‌کند. این محصول در 4 مدل رنگی مختلف و با استفاده از چرم مخصوص برنزه شده اروپایی تولید شده است. قیمت این کیف پول چرمی شیک معادل 59 دلار یا 65 یورو است.

کیف پول چرمی همراه با MadSafe برای آی‌فون‌های اپل

شارژر بی‌سیم جدید MagSafe تنها روش برای بهره‌مندی از قابلیت شارژ بی‌سیم سریع 15 واتی است. این محصول با برچسب قیمتی 39 دلاری یا 45 یورویی عرضه خواهد شد. البته کاربران می‌توانند از تمامی شارژرهای بی‌سیم سازگار با استاندارد Qi بهره‌برداری نمایند؛ اما در این‌حالت سرعت فرآیند شارژ بی‌سیم به 7.5 وات کاهش خواهد یافت.

شارژر MagSafe اپل

نهایتا شارژر دیواری 20 واتی اپل با اتصال USB-C محصول جدیدی نیست؛ چرا که جدیدترین آی‌پد 10.5 اینچی اپل نیز با همین شارژر در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. با این‌حال از آن‌جا که مدل‌های چهارگانه جدید آی‌فون بدون شارژر عرضه می‌شوند؛ بنابراین کاربران در صورت نیاز به یک شارژر USB PD می‌توانند نسبت به خریداری این محصول اقدام نمایند. استفاده از این شارژر موجب می‌شود تا دستگاه آی‌فون شما با حداکثر سرعت شارژ شود. هزینه معقول این شارژر (البته بر اساس استانداردهای اپل) معادل 19 دلار یا 25 یورو است.

شارژر 20 واتی USB-C اپل

هنگام نگارش این مطلب تمامی ابزارهای جانبی MagSafe به جز شارژر 20 واتی USB-C در وضعیت غیرقابل دسترس قرار دارند؛ اما این وضعیت احتمالا به‌زودی دستخوش تغییر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH