وان‌پلاس از ایربادهای بی‌سیم وان‌پلاس بادز Z با بالشتک‌های تو گوشی رونمایی کرد

کمپانی چینی وان‌پلاس در کنار اسمارت‌فون جدید وان‌پلاس 8T از دومین نسل ایربادهای بی‌سیم خود نیز رونمایی کرد. وان‌پلاس بادز Z با قیمت‌گذاری تنها 49.99 دلاری خود حتی در مقایسه با مدل نسل قبلی وان‌پلاس بادز محصولی با توان رقابتی بالاتر و قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه‌تر محسوب می‌شود. همچنین ایربادهای جدید دارای سبک طراحی متفاوتی بوده و اکنون در عوض به‌کارگیری پلاستیک سخت همانند ایرپادهای اپل شاهد استفاده از بالشتک‌های گوشی سیلیکونی هستیم. این بالشتک‌ها با حالت گوش اکثر کاربران هماهنگی داشته و احتمالا برای پیشگیری از کلیه مشکلات جانبی کفایت خواهند کرد. وان‌پلاس بادز Z از روز 2 نوامبر (12 آبان ماه) به‌طور مستقیم از طریق وبسایت وان‌پلاس قابل دسترس خواهد بود. همچنین این گجت‌ها از طریق وبسایت آمازون نیز به فروش خواهند رسید.

وان‌پلاس اعلام کرده که علیرغم قیمت‌گذاری اقتصادی وان‌پلاس بادز Z این ایربادها را به قابلیت‌های متعددی از جمله فناوری تقویت باس برای پخش کوبنده صدا و صدای 3 بعدی مجازی به لطف پشتیبانی از فناوری دالبی آتموس مجهز نموده است. این ایربادها مجهز به درایورهای قدرتمند 10 میلی‌متری بوده و از اتصال بلوتوث 5 و گواهی حفاظتی IP55 در برابر تماس با عرق برخوردار هستند.

بر اساس اعلام کمپانی وان‌پلاس بادز Z با یک نوبت شارژ کامل قادر به پخش موسیقی برای مدت 20 ساعت خواهد بود؛ در حالی‌که شارژ فوری دستگاه برای مدت تنها 10 دقیقه انرژی موردنیاز جهت پخش 3 ساعته صدای زنده را فراهم می‌کند. رکورد عملکرد 20 ساعته با احتساب کیس حمل ایربادها محاسبه شده است. این کیس با یک نوبت شارژ انرژی موردنیاز ایربادها برای مدت حداکثر 5 ساعت را تامین می‌کند. این گجت‌ در مدل‌های رنگی سفید و یک الگوی رنگی خاص که توسط استیون هرینگتون طراحی شده است؛ عرضه خواهد شد. همچنین 3 عدد بالشتک گوشی سیلیکونی نیز همراه با بسته‌بندی محصول در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

وان‌پلاس بادز Z بایستی در تماس‌های صوتی و ویدیویی نیز عملکرد مناسبی از خود نشان دهد؛ زیرا بر اساس اعلام وان‌پلاس این ایربادها مجهز به فناوری کاهش نویز محیطی بوده و امکان تقویت صدای کاربر نسبت به سروصدای پس‌زمینه و محیط را افزایش می‌دهد. وان‌پلاس مشخصه جدید “تغییر وضعیت سریع” را به ایربادهای خود اضافه کرده است. این مشخصه به کاربران کمک می‌کند تا اتصال ایربادها به 2 دستگاه اخیرا متصل شده را سریعا تغییر دهند. به منظور جابه‌جایی اتصال میان این 2 دستگاه کافیست انگشت خود را برای مدت 3 ثانیه بر روی هریک از ایربادها نگاه دارید. این ترفند ظریف و در عین‌حال فوق‌العاده است. همچنین عملکرد آن در مقایسه با مراجعه کاربر به بخش تنظیمات بلوتوث بسیار سریع‌تر است.

ایربادها به‌صورت افقی داخل کیس جای می‌گیرند؛ الگویی که پیش‌تر در تولیدات برندهایی نظیر Anker نیز شاهد به‌کارگیری آن بودیم. کاربران در این بازه قیمتی از فناوری شارژ بی‌سیم بهره‌مند نخواهند شد؛ اما کیس شارژ وان‌پلاس بادز Z ظاهرا از ابعادی جمع‌وجور برخوردار است. یقینا طی هفته‌های آینده جزئیات بیش‌تری پیرامون ایربادهای جدید وان‌پلاس منتشر خواهد شد. بسیاری از کاربران که از ایربادهای نسل قبلی کمپانی و طراحی پلاستیکی سخت آن‌ها ناراضی بودند؛ اکنون بی‌صبرانه به‌دنبال گزینه‌ای بهتر با قیمت‌گذاری احتمالا ارزان‌تر هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH