دستیار صوتی گوگل اسیستنت برای برخی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ عرضه می‌شود

تقریبا کلیه تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از دستیار صوتی هوشمند کمپانی موسوم به بیکسبی پشتیبانی می‌کنند؛ اما بسیاری از آن‌ها از دستیار صوتی گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی خواهند کرد. با این‌حال متاسفانه این موضوع در خصوص سری جدید تلویزیون‌های هوشمند بسیار گران‌قیمت سامسونگ که در سال 2020 به بازار عرضه شده‌اند؛ صادق نیست.

خبر خوش اینکه سامسونگ تصمیم گرفته تا از ابتدای هفته جاری دستیار گوگل اسیستنت را برای اکثر تلویزیون‌های هوشمند سری 2020 خود عرضه نماید. بر اساس اعلام کمپانی کره‌ای تلویزیون‌های هوشمند زیر در آینده‌ای بسیار نزدیک از دستیار صوتی گوگل اسیستنت پشتیبانی خواهند کرد:

  • تلویزیون‌های QLED سری 2020 با رزولوشن‌های 4K و 8K
  • تلویزیون‌های Crystal UHD سری 2020
  • تلویزیون‌های سری Frame و Serif محصول سال 2020
  • تلویزیون‌های Sero و Terrace تولید سال 2020

به منظور راه‌اندازی گوگل اسیستنت بر روی یک تلویزیون سامسونگی جدید سری 2020 به مسیر Settings > General > Voice مراجعه نموده و سپس گزینه Voice Assistant را انتخاب کنید. از انتخاب گوگل اسیستنت به‌عنوان دستیار صوتی موردنظر خود اطمینان حاصل نمایید. اما در صورت عدم مشاهده این گزینه کافیست نرم‌افزار تلویزیون خود را به آخرین ورژن به‌روزرسانی کنید.

در برخی موارد کاربران بایستی فرآیند راه‌اندازی را بر روی اسمارت‌فون خود ادامه دهند. صرفنظر از اینکه از یک دستگاه اندرویدی یا گوشی آی‌فون استفاده می‌کنید؛ بایستی اپلیکیشن گوگل اسیستنت را بر روی هندست خود اجرا نموده و عبارت “Set up My Assistant device” را بیان کنید. سپس از فهرست دستگاه‌های نمایش داده شده به آسانی مدل تلویزیون خود را انتخاب کرده و فرآیند راه‌اندازی را به اتمام برسانید.

در حال حاضر به‌روزرسانی جدید شامل دستیار صوتی گوگل اسیستنت برای تلویزیون‌های هوشمند سال 2020 سامسونگ صرفا در ایالات‌متحده قابل دسترس است؛ اما با اطمینان می‌توان اعلام کرد که این به‌روزرسانی به تدریج در سایر کشورها نیز منتشر خواهد شد.

1 در مورد “دستیار صوتی گوگل اسیستنت برای برخی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ عرضه می‌شود”

  1. سامسونگ فقط اسم های قشنگی میزاره نمیدونم crystal و serfi و… آخرش هم نگاه می‌کنی میبینی تبلیغات پوچ و توخالی بیش نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH