سامانه آموزشی دانشگاه آزاد از امروز رایگان می‌شود

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رایگان شدن سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد خبر داد. وزیر ارتباطات در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد: تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد جلسه‌ای با ما داشتند و اعلام کردند که اینترنت آموزش مجازی این دانشگاه رایگان نشده است. این دوستان به نمایندگی از یک میلیون دانشجوی دانشگاه آزاد از مشکلات به وجود آمده در بحث آموزش مجازی گلایه داشتند و خواستار رفع این مشکلات بودند.

ترافیک رایگان برای سامانه آموزشی دانشگاه آزاد

آذری جهرمی ادامه داد: حرف دانشجویان صحیح بود اما باید توجه داشت که دانشگاه آزاد از دانشجویان خود شهریه دریافت می‌کند و باید امکانات آموزش مناسب مانند بستر آموزش مجازی رایگان را برای آن‌ها فراهم کند. اما با این وجود با رئیس جمهور صحبت کردم و ایشان تاکید کردند که تمام سامانه‌های آموزشی دانشگاه آزاد از بستر شبکه ملی اطلاعات باید رایگان شود. از امروز این اتفاق رخ خواهد داد.

وزیر ارتباطات در مورد اساتیدی که از دریافت بسته اینترنت هدیه باز ماندن گفت: متاسفانه برخی اساتید به دلیل آن که در لیست اولیه نبودند، نتوانستند بسته اینترنت را دریافت کنند. به این دلیل مهلت دریافت بسته هدیه اینترنت به مدت 10 روز تمدید شد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دستگاه برتر اجرایی در کشور

همچنین روز گذشته در حاشیه جلسه هیئت دولت، وزارت ارتباطات برای سومین سال متوالی به عنوان برترین دستگاه اجرایی در کشور شناخته شد. در جشنواره شهید رجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا به شکل محدودی برگزار شد، آقای روحانی، رئیس جمهور محترم، برای سومین سال پیاپی، لوح دستگاه اجرایی برتر را به وزارت ارتباطات و آقای آذری جهرمی اعطا کرد. اتصال روستاها به اینترنت، افزایش قابل توجه پهنای باند شبکه ارتباطی کشور، پیشرفت در اجرای دولت الکترونیکی، توسعه‌ برنامه‌ فضایی ایران و توجه به حقوق مشترکین از مهم‌ترین اقدامات وزارت ارتباطات در سال گذشته بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH