چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی به صورت آنلاین برگزار خواهد شد

طبق اعلام اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رویداد جامع بازی‌های جدی سال 99 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، قرار بود در پاییز و زمستان سال جاری شاهد برپایی چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی کشور باشیم. اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود، دبیرخانه این رویداد اعلام کرد که این دوره از رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی به عنوان تنها متولی این صنعت با جذب حامیان در سه بخش اصلی جشنواره بازی جدی، هکاتون بازی‌های جدی و سمپوزیوم بازی‌های جدی برگزار خواهد شد. این رویداد در تلاش است تا در چهارمین دوره بر روی زیرساخت‌های علمی و صنعتی برای توسعه بیش از پیش بازی‌های جدی در کشور فراهم و حلقه توسعه از تحقیقات دانشگاهی تا تجاری‌سازی محصولات موجود در صنعت تقویت کند.

متقاضیان تا 30 آبان فرصت دارند تا به صورت فردی یا گروهی برای ارسال اثر یا مقاله به دبیرخانه این رویداد اقدام کنند. نفرات برتر و برگزیدگان بخش جشنواره بازی جدی در مجموع 200 میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد، همچنین نفرات برتر و برگزیدگان بخش هکاتون بازی‌های جدی در مجموع 100 میلیون تومان و نفرات برتر و برگزیدگان سمپوزیوم بازی‌های جدی نیز در مجموع 20 میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH