شیائومی ردمی K30S با تراشه اسنپ‌دراگون 865 و نمایشگر 144 هرتزی رسما معرفی شد

مدیران اجرایی شیائومی پیش‌تر از توسعه اسمارت‌فون جدید کمپانی با نام ردمی K30S خبر داده بودند و اکنون سرانجام این هندست به‌صورت رسمی معرفی شده است. این گوشی مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، تراشه اسنپ‌دراگون 865 ساخت کوالکام و نمایشگر 6.67 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتزی است. چنان‌چه تمامی مشخصات فوق برای شما آشنا به‌نظر می‌رسند؛ در این‌صورت دلیل آن این است که ردمی K30S در واقع نسخه ری‌برند شده شیائومی Mi 10T برای بازارهایی است که برند ردمی در آن‌ها به شهرت مطلوبی رسیده است.

تفاوت اصلی میان ردمی K30S و شیائومی Mi 10T به پیکره‌بندی حافظه آن‌ها مربوط می‌شود. ردمی K30S با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار خواهد شد. این هندست فاقد درگاه کارت حافظه است؛ لذا کاربران ناچارا بایستی به همین میزان فضای ذخیره‌سازی اکتفا نمایند. پنل نمایشگر در قسمت جلویی دستگاه احتمالا از فناوری LCD بهره می‌گیرد؛ موضوعی که موجب شده تا اسکنر اثرانگشت به قسمت جانبی بدنه گوشی منتقل شود. با این‌حال نمایشگر مذکور از مشخصات جالب‌توجهی برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به یک حفره کروی‌شکل کوچک جهت استقرار دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، نسبت ابعاد کشیده 20:9 و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس اشاره کرد. هر 2 پنل جلویی و پشتی دستگاه با روکشی از جنس گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی یکی دیگر از مشخصه‌های ردمی K30S به‌شمار می‌رود. دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی سایر مولفه‌های ماژول دوربین را تشکیل می‌دهند. انرژی موردنیاز هندست از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 33 واتی تامین می‌شود. همچنین کاربران به تمامی گزینه‌های موردنیاز خود شامل وای‌فای 6، بلوتوث 5، اتصال به شبکه 5G (در هر 2 حالت SA و NSA) و یک درگاه USB-C دسترسی دارند.

ردمی K30S در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی

شیائومی ردمی K30S در مدل‌های رنگی مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود. این هندست بسته به پیکره‌بندی حافظه مورد استفاده با قیمت‌گذاری 2599 یوان (معادل 390 دلار/ 325 یورو) یا 2799 یوان (415 دلار/ 350 یورو) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. فرآیند رزرو یا پیش‌سفارش این هندست ظرف مدت 4 روز آینده آغاز می‌شود؛ اما فروش اولیه آن از روز 11 نوامبر (21 آبان ماه) کلید خواهد خورد. در تقویم چینی روز 11 نوامبر به‌عنوان روزمجردها نامگذاری شده و یکی از بزرگترین تعطیلات ویژه خرید در این کشور به‌شمار می‌رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH