گلکسی A02s سامسونگ در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها قرار بود که اسمارت‌فون پایین‌رده آینده سامسونگ با نام گلکسی A02 معرفی شود؛ اما اخیرا دستگاهی با شماره مدل SM-A025F/DS تحت‌عنوان گلکسی A02s تائیدیه کشور تایلند را دریافت نموده است. بنابراین گلکسی A02s نام حقیقی این هندست در بازار به‌شمار می‌رود.

اکنون سومین باری است که به نام این هندست در فضای اینترنت اشاره می‌شود. در ابتدا گلکسی A02s تائیدیه موسسه Bluetooth SIG را دریافت کرد. سپس این هندست در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد و امروز نیز گواهینامه NBTC را دریافت کرد.

سامسونگ گلکسی A02s در وبسایت‌های گیک‌بنچ و NBTC

این فهرست‌ها تقریبا فاقد هرگونه اطلاعات خاصی در خصوص مشخصات واقعی گوشی هستند. با توجه به اطلاعات مندرج در این فهرست‌ها می‌توان دریافت که گلکسی A02s از قابلیت دریافت 2 سیم‌کارت برخوردار خواهد بود (به‌کارگیری عبارت DS در شماره مدل SM-A025F/DS نیز به همین موضوع اشاره دارد). این هندست مجهز به 3 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 10 خواهد بود؛ موضوعی که به هیچ‌ عنوان مایه شگفتی نخواهد بود.

بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست می‌توان دریافت که گلکسی A02s مجهز به GPU آدرنو 506 خواهد بود. این پردازنده در تراشه اسنپ‌دراگون 450 مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این‌حال در خصوص صحت و سقم چنین ادعایی نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد.

با این‌حال اکنون با اطمینان می‌توان اعلام کرد که گلکسی A02s احتمالا با قیمت‌گذاری تقریبی 130 دلاری/ 110 یورویی عرضه خواهد شد. همچنین این هندست از طریق کلیه بازارهای بزرگ در سراسر جهان به فروش خواهد رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH