قیمت سونی اکسپریا زد اولترا، بیش از ۶۰۰ هزار تومان کاهش یافت!

sony-xperia-z-ultra-google-play-edition

اگر نگاهی به دسامبر سال گذشته بیندازیم، سونی از گوشی اکسپریا زد اولترا، نسخه گوگل رونمایی کرد که این دستگاه برچسب قیمتی ۶۴۹ دلار را بر روی خود می‌دید و از طریق فروشگاه گوگل پلی قابل فروش بود. اما نکته‌ای که چند ساعت پیش اتفاق افتاد، کاهش قیمت ۲۰۰ دلاری (بیش از ۶۰۰ هزار تومان) این گوشی بود که قیمت آن را در فروشگاه گوگل به ۴۴۹ دلار رساند.

ظاهرا هیچ بازه زمانی خاصی برای این قیمت در نظر گرفته نشده و این گوشی‌ها به صورت آنلاک شده و با هزینه ارسال رایگان فروخته خواهند شد.

هیچ تفاوت سخت‌افزاری بین گوشی زد اولترا نسخه گوگلی با مدل استاندارد و جهانی آن وجود ندارد و تفاوت تنها در نرم‌افزار این مدل‌هاست. جایی که نسخه گوگل به لطف استفاده از اندروید خام، مجهز به آخرین ورژن اندروید یعنی کیت کت 4.4.2 است و با این نسخه نیز به کاربرانش عرضه می‌شود.

البته خیلی سخت است که بخواهیم این دستگاه را یک گوشی بنامیم، چرا که نمایشگر غول پیکر 6.4 اینچی آن را بیشتر از هر چیزی شبیه به تبلت ساخته است!

از دیگر مشخصات زد اولترا می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 800 و 2 گیگابایت رم اشاره کرد و این محصول سونی قادر است تا در شبکه‌های نسل دوم، سوم و چهارم به خوبی کار کند.

12 در مورد “قیمت سونی اکسپریا زد اولترا، بیش از ۶۰۰ هزار تومان کاهش یافت!”

    1. پیمان گل‌کار

      این تفاوت برای نسخه‌های گوگل ادیشن هست و این مدل‌ها خیلی کم در ایران پیدا می‌شود. پس روی نسخه‌های استاندارد تاثیر خاصی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH