آیا HTC مشغول کار بر روی یک هوشمند تمام عیار و پیشرفته به نام M8 Prime است؟ ظاهرا که چنین است

HTC-One-2014-Dummy-Unit-006-1280x850 (1)

پس از خبر ساخته شدن یک نسخه پریمیوم از گلکسی اس 5، اینبار گویا به نظر می‌رسد که اچ تی سی مشغول کار بر روی یک هوشمند اندرویدی پیشرفته بوده که با نام مستعار M8 Prime لو رفته است. این اطلاعات از یک منبع معتبر و قابل اعتماد به نام @evleaks درز کرده که حاوی اطلاعات بیشتر نیست. همین مشخص نبودن اطلاعات فضای زیادی را برای حدس و گمان باز می‌گذارد.

بگذارید به گمانه‌هایی که زده می‌شود بپردازیم. از یک سو گمان می‌رود اچ تی سی وان ام 8 پرایم غولی در نوع خود باشد. می‌تواند مجهز به یک کوالکام اسنپدراگون سریعتر، صفحه نمایشی با رزولوشن بیشتر و کسی چه می‌داند شاید یک دوربین آلتراپیکسل آپگرید شده بهتر باشد. اگر این حس ما غلط نبوده و این هوشمند واقعیت داشته باشد، می‌تواند رقیب سرسختی برای مدلهای جدید سامسونگ(گلکسی اس 5 پریمیوم که قرار است مجهز به یک صفحه نمایش با رزولوشن 2560×1440 پیکسل باشد) و ال جی(ال جی جی 3 که با ویژگی‌های خارق‌العاده می‌آید) باشد.

اما از سویی دیگر این نسخه پرایم می‌تواند نسخه فبلت ام 8 با صفحه نمایش بزرگتر باشد که همان بدنه فلزی و مشخصات ام 8 را داشته باشد.

حقیقت هر چه باشد خیلی زودتر از آنچه تصور کنیم از آن خواهیم شنید، اما پیش از تایید شدن وجود چنین اسمارتفونی، از شما می‌خواهیم زیادی هیجان زده نشوید.

4 در مورد “آیا HTC مشغول کار بر روی یک هوشمند تمام عیار و پیشرفته به نام M8 Prime است؟ ظاهرا که چنین است”

    1. سلام
      نسخه پریم معلوم نیست کی بیاد و اگر هم بیاد صفحش پنج اینچ بزرگتره و تقریبا فبلت تا گوشی ولی فعلا صبر کن بازم چون چند شرکت دیگه هم میخوان از گوشیاشون رونمایی کنن مثل الجی G3 و دوبار سامسونگ یک بار نسخه پریمیوم اس 5 و یک بار هم نوت 4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH