بررسی بازی Watch Dogs Legion

بررسی بازی Watch Dogs Legion: روایتی جالب از دنیای هکرها!

در آینده‌ای نزدیک در لندن، گروه “DedSec” دیگر وجود ندارد. این گروه هکری در بازی قبلی به اتهام حمله تروریستی فرو پاشیده است. در بازی Watch Dogs Legion شهر به صورت یک دولت استبدادگر توسط شرکت شیطانی “Albion” اداره می‌شود. با این حال شهروندان آخرین جبهه مقاومت هستند. این شما هستید که باید آتش شورش را در آنان روشن کنید.

بازی به جای یک قهرمان اصلی هزاران مردم ناراضی لندن را در اختیار شما قرار داده است. این تصمیم آزادی عمل انعطاف پذیری را بیش از پیش برای شما فراهم می‌کند. به جز چند کاراکتر ضعیف، بقیه توانایی کافی برای یک جنگ تمام عیار را دارند.

هدف شما بازپس‌گیری لندن از پادشاهان ظالم‌اش است. شما باید با خرابکاری و پرده برداری از فساد و حمله به بخشداری‌ها آن‌ها را از سر راه خود بردارید. بخش متمایز کننده بازی Watch Dogs Legion از بقیه عناوین جهان‌باز شهری پر از قهرمانان قابل کنترل است. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

داخل بازی Watch Dogs Legion

نقش بازیکن در Watch Dogs Legion

جمع‌آوری نیرو انقلابی کاری سخت و دشوار خواهد بود. هرکسی را می‌توانید به جبهه خود جذب کنید، این قابلیت باعث آزادی عمل شما می‌شود. به عنوان مثال، یکی از شخصیت‌های مورد علاقه من یک زنبوردار با قابلیت ساخت ربات‌هایی به کوچکی یک زنبور است. افرادی که سواد کامپیوتری بیشتری دارند سریع‌تر هک می‌کنند. سهامداران پول بیشتری کسب می‌کنند، معترضین با خود همراهانی را به مبارزه می‌آورند، جاسوسان گجت‌های مخصوص و توانایی مبارزه بیشتری دارند. می‌توانید گروهی از مردم با توانایی‌های خاص و کاربردی را کنترل کنید. هدف بازی سرگرمی و لذت بردن از همه چیز است.

شما می‌آموزید که از اعضای تیم خود و مهارت های‌شان نهایت استفاده را بکنید. تیم‌ها به سرعت پر می‌شوند و شاید به همین دلیل نتوانید برخی را جذب کنید. البته با توجه به اهمیت شخصی سازی تیم در Watch Dogs Legion اخراج و استخدام اشخاص بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

مراحل بازی Watch Dogs Legion

بیشتر مرحله‌های ثانویه متشکل از فعالیت‌هایی متناسب با نیاز‌ نیروهای شماست. علی‌رغم سرگرم کننده بودن، خیلی زود این مراحل تکراری می‌شوند. انقلاب‌های محلی به لطف تنوع مأموریت‌های نهایی و مهیج بسیار سرگرم کننده هستند. فعالیت‌های کوچکی مانند تحویل بسته یا طراحی گرافیتی روی دیوارهای شهر هیجان کمتری دارد. اما شما را با گوشه و کنار این شهر پیشرفته آشنا می‌کنند.

ماموریت‌های داستان اصلی بسیار لذت بخش‌تر هستند. چهار شخصیت منفور بازی انگیزه زیادی برای رهایی لندن از استبداد در بازیکن فراهم می‌کنند. تمامی فعالیت‌ها و کارهای شما در بازی برای شکست این چهار نفر خواهد بود. یکی از جالب‌ترین صحنه‌های بازی ورود به خانه‌‌ ترسناک دانشمندی است که به فکر کنترل ذهن انسان‌ها توسط تراشه‌های کامپیوتری است.

محیط بازی Watch Dogs Legion

 

شخصی سازی

طراحی هوشمندانه Watch Dogs Legion بازیکنان را مجبور می‌کند تا حتما فرد و استراتژی مناسب برای مرحله را انتخاب کنند. برای ورود به Albion می‌توانید به یک کارمند مبدل شوید یا حتی پیش از ورود با یک پهپاد منطقه را پاکسازی کنید. برای این منظور بازی از ابزارهایی مانند پهپادها، دوربین‌ها و بقیه ابزار کاربردی استفاده می‌کند. یکی از بهترین ابزار عنکبوت رباتیک است که مسیری هیجان انگیز برای دور زدن مناطق به شدت محافظت شده را فراهم می‌کند. هوش مصنوعی دشمنان در برخی موارد ناامید کننده‌ بوده، ولی روند کلی بازی با هر ارتقا و قابلیت جدید بهتر می‌شود.

درحالی که Watch Dogs Legion قول یک بازی منحصر به فرد و فانتزی را می‌دهد، صداگذاری یکسان و یا تغییرات جزئی بین شخصیت‌ها این ادعا را کم رنگ می‌کند. مشکل دیگر زمان لود بازی هنگام تعویض شخصیت‌هاست. گرچه خیلی طولانی نیست، اما به اندازه کافی از هیجان بازی می‌کاهد.

 

نتیجه گیری

Watch Dogs Legion دقیقا همان عنوان فانتزی و جذابی است که عنوان اول این سری نتوانست به آن دست یابد. از جمع‌آوری تیم‌، طراحی مأموریت‌های خارق‌العاده، روایت قوی تا دنیایی زیبا، همه در یک بازی کاملا سرگرم کننده و منسجم به تصویر کشیده شده. خواه یک جاسوس حرفه‌ای را کنترل کنید یا یک مادربزرگ خرفت، Watch Dogs Legion یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH