نزدیک به 10 میلیون نفر به صورت روزانه در شبکه شاد آنلاین هستند!

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: شبکه شاد با اهداف شبیه سازی شبکه اجتماعی برای دانش آموزان طراحی شد و برنامه‌های آموزشی و فرهنگی متنوعی مانند برگزاری تشکل‌های دانش‌آموزی، جشنواره‌ها و مسابقات، برنامه‌های قرآن، عترت و نماز، فرهنگی، هنری و شوراهای دانش‌آموزی در این اپلیکیشن ارائه می‌شود. همچنین به منظور آمادگی جسمانی و کنترل وزن و چاقی فیلم‌های ورزشی در این شبکه آپلود شده و حدود 5 تا 10 میلیون بازدید داشته است.

حاجی میرزایی در مورد ارزشیابی و برگزاری امتحانات در شبکه شاد گفت: در شبکه شاد امکان برگزاری آزمون به صورت آنلاین، قابلیت تصحیح امتحان و نمایش نتایج برای معلم و دانش‌آموز و امکان استفاده از تماس صوتی و تصویری برای برگزاری آزمون شفاهی و کتبی وجود دارد. تا کنون بیش از 12 میلیون و 121 هزار نفر در این شبکه احراز هویت شده‌‌اند، همچنین به صورت همزمان 2 میلیون و 200 هزار کاربر در این شبکه آنلاین بودند که این یک رکورد تازه برای شبکه شاد است. از نظر پهنای باند نیز  رکورد 326 گیگابایت در ثانیه در شبکه شاد به ثبت رسیده است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به دیگر آمارها و رکودهای شبکه شاد گفت: تاکنون نزدیک به 23 میلیون و 900 هزار کلاس آنلاین در این شبکه برگزار شده، همچنین 25 میلیون ارتباط زنده و 350 هزار آزمون در شاد برگزار شده است. به طور میانگین 9 میلیون و 800 هزار نفر به صورت روزانه در شبکه شاد آنلاین می‌شوند، از نظر آپلود فایل و تکالیف دانش آموزان نیز تاکنون 8 میلیون فایل و یک میلیون تکلیف در این شبکه آپلود شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH