راه‌اندازی کانال آموزش بازی‌سازی برای بیش از 40 هزار دانش آموز در شبکه شاد

با همکاری وزارت آموزش و پرورش و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اولین مدرسه رایگان بازی‌سازی با بیش از 401 هزار نفر دنبال کننده در اپلیکیشن شاد راه اندازی شد. محتواهای آموزشی این کانال آموزشی توسط انستیتو ملی بازی‌سازی تولید شده و به مرور در کانال مدرسه بازی‌سازان فردا در شبکه شاد قرار خواهد گرفت.

فرزانه شریفی، مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در همین باره اعلام کرد: مخاطبان مطالب آموزشی ما عموم دانش آموزان کمتر از 16 سال هستند، باید گفت آموزش رایگان بازی سازی در این سطح گسترده در کشور تقریبا بی‌سابقه بوده ولی ما در کانال مدرسه بازی‌سازان فردا در شبکه شاد این آموزش را به طور رایگان در اختیار دانش آموزان قرار داده‌ایم، این کانال تا کنون 40 هزار مخاطب دارد که پیش‌بینی‌ می‌شود این تعداد افزایش پیدا کند.

مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در مورد محتوای آموزشی این کانال گفت: در این کانال محتواهای آموزشی در حوزه‌های مختلف مانند فنی، هنری و طراحی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرند، برای مطالب آموزشی از اساتید و مشاوران برجسته‌ای استفاده شده تا دانش آموزان از محتوای مفید بهره‌مند شوند، دانش آموزان می‌توانند سوالات خود را با اساتید مطرح کنند، همچنین در این کانال دانش آموزانی که سابقه گذراندن دوره‌های بازی سازی را داشته باشند به صورت فراخوان شناسایی می‌شوند و در دوره‌های تخصصی انستیتوی ملی بازی‌های رایانه‌ای شرکت داده می‌شوند.

شریفی ادامه داد: ما در استودیو انستیتو ملی بازی‌سازی در حال ضبط بیش از 100 محتوای آموزشی برای این شبکه هستیم که تا انتهای سال تحصیلی موازی با آموزش دروس توسط معلمان، منتشر خواهد شد. در این کانال از سطح مقدماتی تا حرفه‌ای بازی‌سازی به دانش آموزان آموزش داده می‌شود. ما به دنبال آن هستیم تا برای نسل آینده صنعت گیم در ایران نیرو‌های آماده به کار متخصص را تربیت کنیم. با راه اندازی این کانال انستیتو به اهداف بلند مدت خود یعنی ملی کردن بازی‌سازی در کشور، آموزش بازی‌سازی برای گروه‌های سنی مختلف و آموزش برای گروه‌های محروم خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH