تصاویر مربوط به طراحی وان‌پلاس 9 پرو منتشر شد

بر اساس اعلام منابع خبری داخلی تا موعد رونمایی از اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 9 و وان‌پلاس 9 پرو تنها 3 ماه زمان باقی‌مانده است. در صورت صحت چنین سناریویی کمپانی به‌زودی مرحله تولید این هندست را آغاز خواهد کرد. این پدیده بدان معناست که مهندسان وان‌پلاس بایستی در خصوص سخت‌افزار و طراحی پرچم‌دار آینده کمپانی قاطعانه تصمیم‌گیری نمایند. بدین‌ترتیب طراحی خارجی وان‌پلاس 9 پرو احتمالا دیگر یک معمای اسرارآمیز به‌شمار نمی‌رود.

تصاویر مربوط به طراحی اسمارت‌فون وان‌پلاس 9 پرو منتشر شده است

بخش دیگری از اطلاعات طبقه‌بندی شده که به لحاظ تئوری نبایستی پیش از معرفی این پرچم‌دار به دست روزنامه‌نگاران می‌افتاد؛ اکنون پیش از موعد زمانی مقرر لو رفته است. یکی از تامین‌کنندگان معروف و معتبر تصاویر مربوط به الگوی طراحی وان‌پلاس 9 پرو را منتشر نموده است.

در صورت صحت این اطلاعات، تصویر اولیه اسمارت‌فون مذکور ابدا حیرت‌آور به‌نظر نمی‌رسد. در واقع این تصاویر تقریبا به‌طور کامل از اسمارت‌فون وان‌پلاس 8T کپی‌برداری شده‌اند. طراحی این هندست دارای سبکی معمول و البته متناسب و مدرن است. تفاوت اصلی میان وان‌پلاس 9 و پرچم‌دار نسل قبلی به طراحی ماژول دوربین اصلی مربوط می‌شود. طبیعتا وان‌پلاس 9 پرو از مشخصات جالب‌تر و مناسب‌تری برخوردار است.

این اسمارت‌فون از یک پنل آمولد 6.55 اینچی با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. همچنین دوربین جلویی هندست درون یک حفره کروی‌شکل در گوشه فوقانی سمت چپ پنل مستقر خواهد شد. آرایه سنسورهای به‌کارگیری شده در دوربین پشتی احتمالا جالب‌ترین مشخصه هندست به‌شمار می‌رود. این ماژول دارای 4 سنسور بوده که 2 عدد از آن‌ها دارای اندازه‌ای کوچک هستند. کلیه المان‌های دیگر شامل پورت USB Type-C، شبکه اسپیکر، دکمه کشویی برای تغییر حالات دستگاه و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در موقعیت‌های معمول خود قرار دارند.

منبع خبری فوق به مشخصات داخلی وان‌پلاس 9 پرو هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌فون از نمایشگری با حداقل نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده خواهد کرد. تراشه اسنپ‌دراگون 875 و قابلیت شارژ سریع 65 واتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم سایر امکانات هندست را تشکیل می‌دهند.

اسمارت‌فون‌های سری وان‌پلاس 9 در 3 مدل مختلف عرضه خواهند شد

امروزه بسیاری از تولیدکنندگان اسمارت‌فون برای بهره‌برداری حداکثری از مشکلات شرکت هواوی عجله داشته و به‌دنبال جذب مشتریان بیش‌تر برای هندست‌های خود هستند. شتاب‌زدگی سامسونگ برای رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S21 نیز از همین واقعیت ناشی می‌شود. وان‌پلاس نیز با عرضه خانواده پرچم‌دار وان‌پلاس 9 خود رویکرد مشابهی را دنبال می‌کند. شایعات اخیر از رونمایی این هندست‌ها در ماه مارس حکایت دارند.

عضویت 3 هندست در خانواده وان‌پلاس 9 به‌جای 2 مدل به چه ترتیب خواهد بود؟ شبکه‌های خبری ادعا می‌کنند که کمپانی چینی تعداد هندست‌های خانواده وان‌پلاس 9 را به 3 دستگاه افزایش خواهد داد. مدل پایه وان‌پلاس 9 دارای شماره مدل LE2110 است. شماره مدل‌های LE2117، LE2119 و LE2120 نیز احتمالا متعلق به ورژن‌های منطقه‌ای وان‌پلاس 9 پرو هستند. در این میان به دستگاهی با شماره مدل LE2117 نیز اشاره شده است. این هندست احتمالا متعلق به سری وان‌پلاس 9 است. اگرچه عرضه این دستگاه تحت‌عنوان وان‌پلاس 9T نیز سناریویی محتمل به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH