مشخصات کلیدی شیائومی ردمی نوت 9 پرو 5G لو رفت!

سری ردمی نوت 9 پیش‌تر و در ماه مارس معرفی شد؛ اما این هندست‌ها هرگز در بازار چین عرضه نشدند. این وضعیت در روز پنج‌شنبه 26 نوامبر (6 آذر ماه) همزمان با عرضه اسمارت‌فون‌های مذکور در بازار محلی دستخوش تغییر خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها یک مدل پیشرفته 5G موسوم به ردمی نوت 9 پرو 5G همراه با ردمی نوت 9 5G و یک مدل 4G روانه بازار خواهند شد.

اکنون مشخصات کلیدی اسمارت‌فون ردمی نوت 9 پرو 5G به‌طور رسمی موردتائید قرار گرفته است. بر اساس اعلام Lu Weibing؛ مدیرکل ردمی توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 750G تامین خواهد شد. یک تصویر غیررسمی از هندست که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است؛ به سایر مشخصات کلیدی ردمی نوت 9 پرو 5G شامل نمایشگر 6.68 اینچی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتزی، باتری 4820 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 33 واتی، اتصال NFC، درگاه مادون‌قرمز و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره می‌کند.

مشخصات کلیدی ردمی نوت 9 پرو 5G

این مشخصات با اسمارت‌فون شیائومی Mi 10T لایت مطابقت دارند. تمامی این موارد نشان می‌دهند که ردمی نوت 9 پرو 5G نسخه ری‌برند شده دیگری از Mi 10T لایت به‌شمار می‌رود. تنها تفاوت احتمالی میان این هندست‌ها به ماژول دوربین اصلی آن‌ها مربوط می‌شود؛ جایی‌که شیائومی می 10T لایت مجهز به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است؛ در حالی‌که ردمی نوت 9 پرو 5G از یک حسگر 108 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

همچنین به لطف پست دیگری که اواخر هفته توسط Lu Weibing در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است؛ تصویر مربوط به جعبه رسمی ردمی نوت 9 پرو 5G برای نخستین بار به معرض نمایش گذاشته شده است. این بسته‌بندی دارای الگوی طراحی رنگارنگ و جلوه‌های هنری کارتونی است.

تصویر جعبه ردمی نوت 9 پرو 5G

بر اساس اخبار جدید اسمارت‌فون ردمی نوت 9 5G نیز در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است. با توجه به اطلاعات فهرست، توان پردازشی این هندست از طریق تراشه Dimensity 800U با اسم رمز canon و 8 گیگابایت رم تامین خواهد شد. اسمارت‌فون مذکور در تست پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 598 و 1793 را کسب نموده است.

نتایج تست ردمی نوت 9 5G در وبسایت گیک‌بنچ

بر اساس پیش‌بینی‌ها نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر ردمی نوت 9 5G به‌همراه یک نمایشگر 6.53 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و حفره کروی جهت استقرار ماژول دوربین، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. همچنین بر اساس شایعات این هندست تحت‌عنوان ردمی نوت 9T در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

تصاویر شیائومی ردمی نوت 9 5G در وبسایت TENAA

همچنین بر اساس یکی دیگر از پست‌های منتشر شده توسط Lu Weibing شیائومی می واچ لایت نیز احتمالا تحت‌عنوان ردمی واچ و همراه با هندست‌های سری ردمی نوت 9 معرفی خواهد شد. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که در رویداد روز 6 آذر ماه چه اتفاقاتی روی خواهند داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH