احتمالا اپل برای آیپد پرو 2021 از مودم 5G اختصاصی خودش استفاده خواهد کرد

منابع زنجیره تأمین اپل پیش‌بینی می‌کنند که این کمپانی مودم mmWave 5G را برای آیفون بعدی بسازد. این مودم به قدری پیشرفته است که امکان دارد از آن در آیپد پرو 2021 نیز استفاده شود. براساس شایعات اخیر، اپل تصمیم دارد یک آیپد پرو با صفحه نمایش OLED را در نیمه دوم سال 2021 عرضه کند. برخی گزارش‌ها می‌گویند این دستگاه احتمالا از 5G پشتیبانی می‌کند و اپل ممکن است مودم 5G ساخته خودش را در آیپد پرو هم استفاده کند.

قبلا درباره پشتیبانی آیپد پرو از 5G و تعویق تولید آن به دلیل ویروس کرونا شایعاتی وجود داشت. اکنون احتمال می‌رود که چه مدل جدید ارائه شود چه نشود، اپل قصد دارد یک آیپد پرو طراحی کند که از مودم 5G بهره ببرد.

روزنامه DigiTimes در یکی از گزارش‌های خود گفته است که اپل انتظار دارد میزان تقاضا برای ماژول‌های 5G mmWave AiP افزایش پیدا کند. و این افزایش، باعث استفاده این ماژول‌ها در آیفون 12 و احتمالا موفقیت این دستگاه خواهد شد. این روزنامه همچنین ادعا ‌می‌کند که اپل به توسعه 5G mmWave AiP ادامه خواهد داد. پیش از این نیز انتظار می‌رفت که اپل برای آیفون 13، ماژول خودش را جایگزین ماژول 5G کوالکام کند.

با این حال، گزارشات DigiTimes حاکی از آن هستند که اپل ممکن است ماژول کوالکام را توسعه و گسترش دهد، یک مودم 5G را در آیپد پرو بکار گیرد و در این روند، یک ماژول RF-FEM نیز بسازد. البته ناگفته نماند که DigiTimes با وجود داشتن منابع قوی در این صنعت، در تفسیر اطلاعات و پیش‌بینی محصولات آینده اپل سابقه بسیار ضعیفی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH