گلکسی زد فولد 3 سامسونگ با قیمت‌گذاری مشابه گلکسی زد فولد 2 عرضه خواهد شد

تا زمان عرضه اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 3 هنوز زمان زیادی باقی‌مانده است؛ اما اخیرا شایعاتی پیرامون این هندست مخابره شده است. اکنون جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری احتمالی این اسمارت‌فون منتشر شده است.

منبع انتشاردهنده خبر دارای سابقه بسیار درخشانی در زمینه افشاء اطلاعات است. اما منبع مذکور مشخصا هشدار می‌دهد که در حال حاضر اطلاعات قیمتی چندان قابل اعتماد نیستند. در این گزارش اعلام شده که قیمت‌گذاری گلکسی زد فولد 3 همانند گلکسی زد فولد 2 خواهد بود؛ در حالی‌که اضافه شدن برخی موارد ارتقایافته به گلکسی زد فولد 3 از برچسب قیمتی بالغ بر 2000 دلاری برای این هندست حکایت دارند.

اگرچه برای اظهارنظر در این زمینه هنوز خیلی زود است؛ اما این موضوع دلیل عدم کاهش هرچه بیش‌تر قیمت توسط سامسونگ را توضیح می‌دهد. در حال حاضر هدف اصلی سامسونگ از تولید گلکسی زد فولد 3 عرضه یک محصول مقرون‌به‌صرفه‌تر نیست؛ بلکه کمپانی به‌دنبال ارتقاء تجربه کاربری کلی برای قالب طراحی تاشو است. البته هم‌اکنون سامسونگ در زمینه تولید گوشی‌های تاشو اساسا برندی بی‌رقیب محسوب می‌شود؛ لذا برای بهبود توانمندی رقابتی هندست‌های خود نیازی به کاهش قیمت‌گذاری آن‌ها ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH