به‌روزرسانی One UI 2.5 برای گلکسی A31 و گلکسی M51 سامسونگ منتشر شد

کمپانی سامسونگ مشغول تست نسخه بتای رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 برای اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود است؛ اما غول کره‌ای فرآیند به‌روزرسانی اسمارت‌فون‌های پایین‌رده‌تر خود به One UI 2.5 را نیز آغاز نموده است. اکنون هندست‌های گلکسی A31 و گلکسی M51 آخرین دستگاه‌های دریافت‌کننده این به‌روزرسانی به‌شمار می‌روند.

به‌روزرسانی One UI 2.5 برای گلکسی A31 دارای شماره فیرم‌ور A315NKSU1BTK2 است؛ در حالی‌که ورژن فیرم‌ور منتشر شده برای گلکسی M51 برابر با M515FXXU1BTK4 است. هر 2 فیرم‌ور بر پایه سیستم‌عامل اندروید 10 طراحی شده و به‌همراه پچ امنیتی ماه نوامبر 2020 اندروید منتشر می‌شوند.

اسمارت‌فون‌های گلکسی A31 و گلکسی M51 سامسونگ

آپدیت جدید علاوه بر رفع برخی باگ‌های پیشین دربردارنده اصلاحاتی در زمینه دوربین و صفحه‌کلید است. بعلاوه اکنون از مشخصه Bitmoji در تنظیمات نمایشگر همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌شود. انتشار به‌روزرسانی One UI 2.5 برای گلکسی A31 هم‌اکنون در کشور کره‌جنوبی آغاز شده است. همچنین عرضه این آپدیت برای گلکسی M51 نیز در کشورهای روسیه و اوکراین کلید خورده است. چنان‌چه هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید؛ در این‌صورت با مراجعه به مسیر Settings > Software update در هندست خود می‌توانید این موضوع را به‌صورت دستی بررسی نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH