گلکسی F62 سامسونگ با تراشه اگزینوس 9825 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

کمپانی سامسونگ اخیرا اسمارت‌فون گلکسی F41 خود را در بازار هندوستان عرضه کرد. این هندست مجهز به تراشه اگزینوس 9611 و یک باتری غول‌پیکر بوده و در حال حاضر تنها دستگاه سری گلکسی F به‌شمار می‌رود. اما این وضعیت احتمالا به‌زودی دستخوش تغییر خواهد شد؛ چرا که بر اساس اظهارات یک شخص خبرچین و فهرست امتیازات لو رفته بنچمارک غول کره‌ای در تدارک عرضه اسمارت‌فون گلکسی F62 است.

دستگاه سامسونگی با شماره مدل SM-E625F احتمالا با نام تجاری گلکسی F62 روانه بازار خواهد شد. این هندست با تراشه اگزینوس 9825 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است:

امتیازات بنچمارک با اسمارت‌فون گلکسی نوت 10 مجهز به تراشه اگزینوس 9825 مطابقت دارند. بنابراین ارقام فوق چندان شگفت‌انگیز به‌نظر نمی‌رسند. اطلاعات مندرج در فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهند که گلکسی F62 با سیستم‌عامل اندروید 11 روانه بازار خواهد شد. بنابراین این هندست یکی از نخستین دستگاه‌های سامسونگی عرضه شده با سیستم‌عامل جدید گوگل به‌شمار خواهد رفت.

شخص خبرچین در خصوص عرضه اسمارت‌فون گلکسی F62 در خارج از بازار هندوستان یا فروش انحصاری آن در این کشور (همانند گلکسی F41) هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است. با این‌حال یقینا به‌زودی جزئیات بیش‌تری در خصوص این هندست روشن خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH