معرفی فیلم Inglourious Basterds

فیلم Inglourious Basterds که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، از نگاه بسیاری یکی از سه فیلم برتر کوئنتین تارانتینو است. این فیلم امتیاز ۸.۳ از IMDb دریافت کرده و یکی از ۲۵۰ فیلم برتر IMDb است. Inglourious Basterds شامل ستارگان بزرگی مثل Brat Pitt, Michael Fassbender و Christopher Waltz است که توانست برای بازی در این فیلم جوایز متعددی از جمله اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد، گلدن گلاب بهترین بازیگر مکمل مرد و بهترین بازیگر جشنواره کن را دریافت کند. با آی‌تی‌رسان و معرفی این فیلم جذاب همراه باشید.

Inglourious Basterds ‌در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد ولی با این حال یک فیلم جدی و غم‌انگیز در مورد خشونت جنگ نیست. Inglourious Basterds بیشتر تم جاسوسی دارد و می‌توان به نوعی این اثر را یک اکشن کمدی دانست. سکانس‌های خشن و پر از خونریزی و در عین حال سرخوشانه و کمدی مثل تمام آثار دیگر تارانتینو در این فیلم هم به وفور یافت می‌شود.

Inglourious Basterds روایتگر داستان گروهی از سربازان ضد نازی‌ست که به طور تمسخر‌آمیزی سربازان نازی را به قتل می‌رسانند و موجب خشم هیتلر شده‌اند. از سوی دیگر Hans Landa در فرانسه به شکارچی یهودی‌ها شهرت گرفته و توانسته تمام شهر را از یهودی‌ها پاک‌ کند به جز شوشانا که یک دختر جوان یهودی‌ست. در ادامه داستان، فیلم تمامی این افراد را در یک شب خاص دور هم جمع می‌کند.

Christopher Waltz نقش‌آفرینی بسیار درخشانی در این فیلم دارد، بدون این که مستقیما سکانس پر خشونت و پر هیاهویی از او ببینید، کاملا حس رعب و خشونت را در کاراکتر سرهنگ Hans Landa ایجاد می‌کند. Brat Pitt به زیبایی در کاراکتر یک سرباز آمریکایی خونسرد و نه چندان باهوش نقش‌آفرینی می‌کند. از نظر نویسندگی و شخصیت پردازی، فیلم Inglourious Basterds با دیالوگ‌های جذاب، تصاویر ناگوار خشونت و ترکیب فیلمبرداری و موسیقی متن سیار مناسب و هیجان‌انگیز، در بهترین حالت ممکن است.

موضوع و داستان فیلم Inglourious Basterds بسیار سرگرم کننده و شادی بخش است و اگر به دنبال یک فیلم کمدی ولی با کارگردانی و داستان قوی هستید، این فیلم ۱۵۰ دقیقه‌ای یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها برای شماست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH