ریزر از ایربادهای بی‌سیم و حرفه‌ای خود با قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی رونمایی کرد

امروز شرکت ریزر از ایربادهای بی‌سیم جدید خود با نام Hammerhead True Wireless Pro با تائیدیه صوتی THX و قابلیت پیشرفته حذف نویز فعال هیبریدی رونمایی کرد. این ایربادهای جدید همانند مدل استاندارد Hammerhead True Wireless مجهز به قابلیت کنترل لمسی، سازگاری با دستیارهای صوتی، اتصال بلوتوث 5.1 و شارژدهی بیش‌تری باتری با وجود کیس شارژ همراه است. بعلاوه ایربادهای پرو دارای تائیدیه حفاظتی IPX4 در برابر تماس با رطوبت و عرق هستند.

برخی ویژگی‌های شاخص ایربادهای Hammerhead True Wireless Pro به شرح زیر است:

  • Hammerhead True Wireless Pro به منظور حذف نویز خارجی و نویزهای ناخواسته داخلی از طریق تولید امواج صوتی معکوس و همزمان در کنار یک ایده حذف نویز پسیو بهبودیافته از فناوری حذف نویز فعال هیبریدی استفاده می‌کند. این ایربادها با استفاده از 2 میکروفون خارجی بدون بازخورد (feedforward) و 2 میکروفون داخلی دارای بازخورد (feedback) قادر به ارسال صدای موردنظر به صورت واضح و شفاف هستند.
  • ریزر به منظور دستیابی به الزامات سخت‌گیرانه موردنیاز گواهی‌نامه THX جزئیات دقیق شامل دامنه و پاسخ فرکانسی را مورد ارزیابی قرار داده است.  همچنین دستگاه بایستی قادر به پخش صداها به‌صورت واضح، دقیق همراه با باس تاثیرگذار و عمیق و بدون هرگونه اعوجاج در صداهای بالا باشند. بعلاوه فرآیند دریافت گواهینامه THX مستلزم انزوای صوتی مطلوب است. ایربادهای Hammerhead True Wireless Pro به لطف استفاده از طراحی داخل گوشی به خوبی داخل گوش‌ها قرار می‌گیرد. استفاده از بالشتک‌های گوشی با فوم ممتاز مشکی‌رنگ یا یکی از 6 بالشتک سیلیکونی ارائه شده به‌همراه ایربادها امکان استفاده آسان از آن‌ها و تنظیم سفارشی سطوح آکوستیک را فراهم می‌کند. این بالشتک‌ها در اندازه‌ها و با مواد اولیه مختلف عرضه می‌شوند.
  • ایربادهای Hammerhead True Wireless Pro به لطف استفاده از درایورهای 10 میلی‌متری و پاسخ فرکانسی در محدوده 20 هرتز تا 20 کیلوهرتزی خود قادر به خلق تجربه صوتی گسترده و فراگیر برای بازی‌های موبایلی، فیلم‌ها و موسیقی هستند. این ایربادها از قابلیت فعال‌سازی حالت بازی به روش لمسی برخوردار بوده و اتصال بلوتوث 5.1 سفارشی نیز امکان کاهش وقفه صوتی (به تنها 60 میلی‌ثانیه) حین اجرای بازی‌ها را فراهم می‌کند. بدین‌ترتیب با همگام‌سازی هرچه بیش‌تر صدا و ویدیو سرعت واکنش کاربران تا 50 درصد افزایش خواهد یافت.
  • فرامین کنترلی لمسی روی ایربادهای Razer Hammerhead True Wireless Pro به کاربران امکان می‌دهد تا میان حالات حذف نویز فعال (ANC) و توجه سریع (Quick Attention) تغییر وضعیت داده و ضمن کنترل پخش موسیقی و آهنگ‌ها، دستیار صوتی اسمارت‌فون خود را فعال نمایند. این فرآیند از طریق چند ضربه ساده روی ایربادها قابل اجرا است. حالت Quick Attention به منظور ایجاد امکان ورود صدا از محیط خارج از میکروفون‌های خود بهره می‌گیرد. این مشخصه هنگام مکالمه سریع مفید واقع می‌شود. اپلیکیشن موبایلی منتشر شده برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS امکان دسترسی کاربران به تنظیمات اکولایزر صوتی، تنظیم مجدد ژست‌های لمسی، اجرای یک تست تناسب منحصربه‌فرد و بسیاری از قابلیت‌های دیگر را فراهم می‌کند.
  • ایربادهای Hammerhead True Wireless Pro تا حداکثر 20 ساعت شارژدهی خواهند داشت. باتری مورد استفاده در این گجت‌ها با یک نوبت شارژ 4 ساعت شارژدهی داشته و کیس شارژ با درگاه USB-C نیز تا حداکثر 16 ساعت شارژدهی خواهد داشت. این کیس به منظور حمل ایربادها و شارژ خودکار آن‌ها در زمان عدم استفاده کاملا مناسب است. همچنین به منظور حمل هرچه آسان‌تر ایربادهای جدید بی‌سیم یک کیف محافظ Razer THS بادوام از جنس TPU و دارای گیره کارابین نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

قیمت‌گذاری

  • ایرباد Hammerhead True Wireless Pro با قیمت‌گذاری 199.99 دلار (قیمت‌گذاری پیشنهادی خرده فروشی 209.99 یورو)
  • کیس حمل THS ایرباد Hammerhead True Wireless Pro با قیمت‌گذاری 29.99 دلار/ 34.99 یورو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH