شیائومی می واچ لایت با نمایشگر 1.4 اینچی و شارژدهی طولانی باتری رسما معرفی شد

کمپانی شیائومی از اسمارت‌واچ جدید خود موسوم به می واچ لایت رونمایی کرد. این محصول بر پایه ساعت ردمی واچ طراحی شده است؛ گجتی که ماه گذشته در کشور چین عرضه شد.

می واچ لایت مجهز به یک نمایشگر لمسی و رنگی 1.4 اینچی با رزولوشن 320×320 پیکسل است. این نمایشگر دارای قابلیت تنظیم خودکار روشنایی بوده و از چگالی پیکسلی 323ppi برخوردار است. این اسمارت‌واچ از بیش از 120 واچ‌ فیس پشتیبانی می‌کند. برخی از این واچ فیس‌ها امکان نمایش اطلاعات موردنظر بر روی پنل نمایشگر ساعت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

شیائومی می واچ لایت مجهز به قابلیت گام‌شمار خودکار بوده و از 11 حالت تمرینی مختلف شامل دویدن در فضای باز، دوچرخه‌سواری در فضای باز، دوچرخه‌سواری داخل سالن، تردمیل، شنا در آب‌های آزاد، شنا در استخر، فری‌استایل، کریکت، پیاده‌روی، دو استقامتی و قدم زدن است. بعلاوه این اسمارت‌واچ دارای قابلیت‌های ردیاب خواب، نظارت بر ضربان قلب و تنفس هدایت شده (که به کاهش میزان استرس انسان کمک می‌کند) است. سایر قابلیت‌های می واچ لایت شامل دریافت تماس، هشدارهای اعلان اپلیکیشن و SMS، کنترل موسیقی، هشدارهای حالت ایستا، ردیاب گوشی و گزارش وضعیت هوا است.

شیائومی می واچ لایت همچنین مجهز به تراشه GPS داخلی است؛ مشخصه‌ای که ردمی واچ از آن بی‌بهره است. این اسمارت‌واچ علاوه بر GPS با امکاناتی نظیر گلوناس و فشارسنج به بازار عرضه می‌شود.

انرژی موردنیاز این مجموعه از طریق یک باتری 230 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. بر اساس اعلام کمپانی این باتری برای مدت حداکثر 9 روز شارژدهی خواهد داشت. کاربران در صورت تخلیه کامل باتری با استفاده از داک همراه محصول ظرف مدت 2 ساعت می‌توانند باتری ساعت خود را به‌طور کامل شارژ نمایند.

شیائومی می واچ لایت به‌همراه کیس‌هایی با 3 مدل رنگی مختلف و بندهایی در 5 رنگ‌بندی متفاوت شامل صورتی، کرمی، مشکی، سورمه‌ای و زیتونی به بازار عرضه می‌شود.

شیائومی هنوز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه می واچ لایت را اعلام نکرده است؛ اما با توجه به برچسب قیمتی 299 یوانی (حدودا 45 دلاری) ساعت هوشمند ردمی واچ انتظار می‌رود که می واچ لایت با قیمت‌گذاری مشابهی در بازارهای جهانی عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH