آپدیت بعدی بازی Assassin’s creed Valhalla هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد

توسعه‌دهندگان بازی Assassin’s creed Valhalla در توییتر خود اعلام کردند که آپدیت بزرگ بعدی این بازی به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در حقیقت کاربران بازی Assassin’s creed Valhalla می‌توانند انتظار داشته باشند تا هفته دیگر محتوای جدیدی را دریافت کنند.

از زمان عرضه این بازی در ماه گذشته، شرکت یوبیسافت آپدیت‌های متعددی را برای Assassin’s creed Valhalla منتشر کرده که برخی از مشکلات کوچک بازی را رفع کرده‌اند. این آپدیت‌ها شامل هاتفیکس اخیر نیز می‌شود که در روز پنجشنبه انتشار یافت و به منظور رفع باگ‌های جدید بازی در دسترس قرار گرفته است. یوبیسافت بروزرسان جدید را برای جلب رضایت کاربران منتشر می‌کند زیرا هاتفکیس اخیر نتوانسته است مشکلات را حل کند. یوبیسافت قول داده هر آن چیزی که کاربران انتظارش را دارند، در بروزرسان جدید وجود خواهد داشت و طی چند روز آینده قابل دانلود است.

در میان باگ‌های موجود در بازی، جدیدترین پچ Assassin’s creed Valhalla مشکل مربوط به Fast Travel بازی را حل می‌کند. کاربران پیش‌تر گزارش داده بودند که قادر به استفاده از قابلیت Fast Travel نیستند، این مشکل حتی در مناطق بازگشایی شده بازی وجود دارد و اکنون به لطف هاتفکیس اخیر رفع شده است. نکته جالب توجه این است که یوبیسافت این بروزرسان را زمانی عرضه کرد که توسعه‌دهندگان این شرکت به اشتباه با پچ قبلی خود بازی را بیش از پیش دچار مشکل کردند. این آپدیت که با عنوان نسخه ۱.۰۴ شناخته می‌شود به منظور حل مشکل کاربران در زمینه پیشروی کارکترشان منتشر شده بود. در ادامه می‌توانید بیانیه رسمی شرکت یوبیسافت را مشاهده کنید.

ما در اوایل امروز بروزرسانی را آماده کرده‌ایم که قابلیت Fast Travel را باری دیگر برای برخی از کاربران فعال می‌کند. ما همچنین اعلام می‌کنیم که آپدیت بزرگ بعدی بازی در هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. جزییات بیشتر طی روزهای آتی عنوان خواهد شد! از شکیبایی شما نهایت تشکر را داریم.

بازی Assassin’s creed Valhalla ماه گذشته عرضه شد که دارای مشکلاتی نیز بود. اما در بیشتر اوقات این مشکلات لطمه‌ای جدی به بازی وارد نمی‌کنند و بازی بدون توقف در جریان است. یوبیسافت همچنین قول داده است که برای این بازی محتوای الحاقی غنی و گسترده‌ای را در نظر گرفته است و در آینده نزدیک محتوای مذکور را عرضه خواهد کرد. البته یوبیسافت وارد جزئیات نشده است و طرفداران نمی‌دانند چه موقع باید انتظار عرضه این محتوا را داشته باشند. بنابراین در زمان عرضه هر پچ یا هاتفیکس جدید، کاربران این امید را دارند تا با اجرای Assassin’s creed Valhalla محتوای تازه‌ای را در بازی خود مشاهده کنند. با معرفی آپدیت جدید بازی که در هفته آینده عرضه می‌شود؛ برخی از طرفداران انتظار دارند همراه با آن کاراکترها، مناطق و ماجراجویی‌های تازه‌ای را نیز تجربه کنند.

به هر حال هر چیزی که این آپدیت برای بازی Assassin’s creed Valhalla اعمال کند؛ به نظر نمی‌رسد که بسته الحاقی قول داده شده توسط یوبیسافت در آن وجود داشته باشد و طبق برنامه این شرکت در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. احتمال می‌رود که این بسته الحاقی در بهار یا تابستان سال آتی در دسترس قرار بگیرد. بسته‌های الحاقی بزرگ‌تر هنوز تاریخ عرضه رسمی‌شان اعلام نشده اما با این وجود یوبیسافت برخی از جزییات آن‌ها را فاش نموده است. اولین بسته الحاقی این بازی Wrath of the Druids (خشم کاهنان) نام خواهد داشت. در این بسته الحاقی ما شاهد خواهیم بود که ایوور به ایرلند سفر می‌کند تا در یک ماموریت خاص اعضای خطرناک Cultists (فرقه‌گرایان متعصب) را به سزای اعمال‌شان برساند. در تابستان نیز بسته الحاقی The segie of Paris (محاصره پاریس) منتشر می‌شود که رویدادهای محاصره بزرگ پایتخت فرانسه توسط وایکینگ‌ها را به نمایش می‌گذارد.

از زمان عرضه Assassin’s creed Valhalla، کاربرانی که قادر به انجام این بازی بوده‌اند، به بهبودها و تغییراتی اشاره کرده‌اند که از زمان عرضه به صورت منظم در حال انتشار است. شکی در این وجود ندارد که یوبیسافت با مشاهده هر گونه مشکلی، سعی کرده است تا آن را به سرعت رفع نماید. این عکس العمل سریع یوبیسافت موجب می‌شود تا پیش از اینکه لذت تجربه بازی از دست برود، همه چیز به حالت عادی برگردد. به هرحال کاربران نیاز نیست مدت زیادی را منتظر بماند و با انتشار این آپدیت به زودی بهبودهای ایجاد شده در بازی را حس خواهند کرد.

بازی Assassin’s creed Valhalla هم اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، کامپیوترهای شخصی و گوگل استدیا در دسترس است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH