نسخه ۱.۱ پچ Assassin’s creed Valhalla در تاریخ منتشر شد

یوبیسافت قرار است بروزرسانی بزرگ برای بازی Assassin’s creed Valhalla منتشر کند و مقصد این بروزرسان تمام پلتفرم‌ها خواهد بود. در این پچ سعی شده مبارزات بالانس بیشتری داشته باشند و عملکرد بازی بهبود پیدا کند. همچنین توسط این بروزرسان تمامی باگ‌های موجود در بازی از بین خواهند رفت و بازی به صورت روان اجرا خواهد شد. اما بزرگترین مزیت این بروزرسان را می‌توان مربوط به حل مشکل برخی از مراحل بازی دانست.

این پچ قرار است مشکلات مربوط به مراحل اصلی، مراحل انتخابی و اتفاقات دنیای بازی را رفع کند. تمامی این موارد توسط باگ‌هایی به مشکل برخورده‌اند که از پیشروی بازی جلوگیری می‌کنند. برای مثال در مرحله‌ای به نام A cruel Destiny (سرنوشت ظالم) که یکی از مراحل ابتدایی بازی است، شما با یک باس فایت روبه‌رو خواهید شد و به لطف این پچ اکنون می‌توان به فاز دوم این مرحله رفت در حالی که پیش از این پچ امکان آن وجود نداشت. در مرحله‌ای دیگر که a sword shower in Anacastr نام دارد، شما در منطقه لینکن شایر هستید و یکی از کاراکترهای اصلی که نامش را فاش نمی‌کنیم، باید خود را به مقصد اصلی برساند تا مرحله به پایان رسد.

علاوه بر این، پچ مذکور راه‌حل مناسبی برای مشکل Madness of the stones (دیوانگی سنگ‌ها) با خود به همراه آورده است و مشکل خاص این رویداد در دنیای بازی را رفع می‌کند. بیشتر مراحلی که از باگ رنج می‌برند، در واقع پس از مقداری پیشروی دیگر به شما اجازه پیشبرد مرحله را نمی‌دهد. باگ موجود در رویداد Madness of the stones با تمامی باگ‌ها در مراحل دیگر تفاوت دارد. فرقی نمی‌کند به سیوهای قبلی بازگردید یا از Fast Travel استفاده کنید؛ این مشکل خاص کماکان پابرجا خواهد بود.

برخی دیگر از کاربران با ایرادات دیگری همچون خرابی فایل‌ها و مشکل محدود کننده چشم‌انداز روبه‌رو شده‌اند. پس از ایجاد این مشکل هر زمان که شما بازی را اجرا کنید، ایوور را مشاهده خواهید کرد که وارد توهم و خیال شده و پس از آن دید خود را به صورت کامل از دست می‌دهد. تنها چیزی که شما پس از آن خواهید دید آیکون‌ها و آیتم‌های بالای صفحه‌نمایش است و باقی تصویر کاملا تاریک می‌شود. تنها راه‌حلی که برای مشکل مذکور وجود دارد، این است که با یک کاراکتر غیر اصلی قابل مکالمه شروع به صحبت کنید.

ماه گذشته رویداد Madness of the stones حتی جز لیست رسمی یوبیسافت در رابطه با مشکلات بازی Assassin’s creed Valhalla نبود. هنوز مشخص نیست که این پچ می‌تواند همان درمان مورد نیاز برای رویداد Madness of the stones باشد و این باگ عجیب و سرسخت را به نحوی حل کند یا خیر.

علاوه بر حل مشکلات و باگ‌های بازی، تنظیمات خاص دیگری برای بازی Assassin’s creed Valhalla تدارک دیده شده است. همچنین کسانی که مراحل پایانی را به اتمام برسانند، صندوقچه‌های قابل لوت در مخفیگاه Grand Maegester پیدا خواهند کرد. این کاراکتر یکی از اعضای آیین باستانیان است. Doppelhander قوی‌ترین سلاح بازی محسوب می‌شود و در واقع از دو شمشیر متشکل شده، از این پس به همراه دیگر سلاح‌های بازی قدرت بیشتری خواهند داشت. همچنین از این به بعد می‌توانید بشکه‌های نفتی را تنها با یک دکمه بر روی زمین بکارید. بسیاری از کاربران گله‌مند بوده‌اند که استفاده از این سلاح مقداری سخت است و موجب می‌شود آنان اشتباهی کاراکتر خود را به کشتن دهند. بنابراین دیگر کسی خود را در راه لوت کردن به کام مرگ نمی‌فرستد و کاربران با خیال بهتری می‌توانند از این سلاح استفاده کنند. این پچ از امروز در اکثر کشورها در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH