تکلیف افرادی که برای تماشای سریال قورباغه حق اشتراک تهیه کرده‌اند، چه می‌شود؟

این روزها خبر توقف پخش سریال قورباغه پیش از پخش آن به موضوعی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است، این سریال به کارگردانی هومن سیدی و بازی چهره‌هایی همچون نوید محمدزاده، صابر ابر، هومن سیدی و سحر دولت‌شاهی به موضوعات اجتماعی می‌پردازد و رده سنی تماشای آن 18+ است. طبق تبلیغات انجام گرفته، قرار بود نخستین قسمت سریال قورباغه در روز 24 آذر ساعت 20 از طریق سرویس نماوا قابل مشاهده باشد. اما پیش از پخش اولین قسمت سریال، اعلام شد که به دستور قضایی، انتشار سریال قورباغه متوقف شده است.

جدا از تمام حاشیه‌های مربوط به شبهات پرونده شرکت سرمایه‌گذار این سریال و عدم تمکین کارگردان به اصلاح محتوایی آن، موضوع خرید اشتراک سایت نماوا برای تماشای این سریال از طرف مردم و عدم پخش این سریال، موردی است که سازمان تنظیم مقررات و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در مورد آن اعلامیه‌ای منتشر کرد:

بر این اساس سایت نماوا در قبال افرادی که جهت تماشای این سریال حساب کاربری تهیه کرده بودند، مکلف به رعایت موارد ذیل شده است:

بخش اول- تمدید حق اشتراک

  • همه کاربرانی که اشتراک خود را در فاصله زمانی بامداد شنبه 22 آذر تا ساعت 22 روز دوشنبه 24 آذر خریداری کرده‌اند، به انتهای مدت اشتراک آن‌ها اضافه خواهد شد.
  • همچنین کاربرانی که از ابتدای روز یکشنبه 23 آذرماه، اشتراک دو روزه خریداری کرده‌اند، مدت اشتراک آن‌ها تا زمان پخش سریال، در حساب کاربری آن‌ها ذخیره می‌شود.
  • در صورتی که از زمان ابلاغ این اعلامیه، کاربری از خدمات سایت نماوا استفاده نکرده باشد و در زمان انتشار سریال قورباغه، استفاده از خدمات نماوا را آغاز کند، مدت اشتراک او از زمان تماشای سریال قورباغه محاسبه می‌شود.

بخش دوم – بازگشت وجوه حق اشتراک

  • در صورتی که تا دو ماه از تاریخ ابلاغ این تصمیم، سریال قورباغه منتشر نشود، برای کاربرانی که طی این مدت از خدمات نماوا استفاده نکردند، امکان ثبت درخواست بازپس‌گیری حق اشتراک فراهم شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH