تصاویر واقعی از اسمارت‌فون ردمی K40 در فضای اینترنت منتشر شد

برند ردمی از زمان استقلال یافتن از شیائومی کاملا موفق عمل نموده است. این کمپانی اکنون 8 سری اسمارت‌فونی مختلف را به بازار عرضه کرده است. سری ردمی K مشخصا عملکردی کاملا موفق داشته است. سری ردمی K20 شامل 3 مدل مختلف نخستین اعضای این خانواده به‌شمار می‌روند. سری ردمی K30 نیز با عرضه بیش از 5 مدل مختلف طی مدت 1 سال یکی از پرجمعیت‌ترین سری‌ها در صنعت اسمارت‌فون محسوب می‌شود. به‌دنبال اعلام توقف تولید سری ردمی K30 توسط کمپانی فرآیند انتشار اطلاعات پیرامون سری ردمی K40 در فضای وب آغاز شد.

اکنون چندین مورد تصویر واقعی از سری ردمی K40 منتشر شده است. بر این اساس الگوی طراحی دوربین هندست چندان تحسین برانگیز به‌نظر نمی‌رسد. هندست نمایش داده شده در تصویر مجهز به یک کیس محافظ ضخیم و مستحکم است. با این وجود کماکان می‌توان دریافت که سری ردمی K40 از سبک طراحی متفاوتی برخوردار خواهد بود.

با توجه به محتوای تصاویر می‌توان پی برد که سری ردمی K40 با طراحی حفره کروی‌شکل در مرکز نمایشگر به بازار عرضه خواهد شد. این در حالیست که نمایشگر اسمارت‌فون ردمی K30 مجهز به یک حفره دایروی‌شکل در گوشه فوقانی سمت راست است. البته هنوز مشخص نیست که آیا کلیه مدل‌های سری ردمی K40 از این الگوی طراحی بهره‌برداری خواهند کرد یا خیر. به احتمال فراوان کلیه هندست‌های مذکور از این سبک طراحی استفاده نخواهند کرد؛ زیرا سری ردمی K30 نیز با چندین سبک متفاوت از طراحی به بازار عرضه شد.

همچنین تصاویر نشان می‌دهند که پنل پشتی این اسمارت‌فون نیز از قالب طراحی جدیدی برخوردار است. این‌بار نیز دقیقا همانند مدل نسل قبلی شاهد به‌کارگیری ماژول دوربین چهارگانه هستیم؛ اما چیدمان دوربین‌ها دستخوش تغییر شده است.

ماژول مستطیلی‌شکل با زوایای خمیده از از یک سنسور بزرگ در بخش فوقانی، 2 سنسور کوچک در میانه و یک حسگر بزرگ در قسمت تحتانی میزبانی می‌کند. سنسورهای دوربین به شکل 4 ضلعی (چندضلعی 4 وجهی) در آمده‌اند. بعلاوه یک فلاش LED نیز در کنار سنسورهای دوربین مستقر شده و عبارت “ULTRA PREMIUM” نیز در قسمت تحتانی ماژول فلاش حک شده است.

بعلاوه تصاویر فوق نشان می‌دهند که اسمارت‌فون ردمی K40 مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون در سمت چپ لبه تحتانی دستگاه خواهد بود. پورت USB-C در قسمت میانی مستقر شده و شبکه اسپیکر نیز در سمت راست قرار دارد. درگاه مخصوص سیم‌کارت و کارت حافظه نیز در گوشه فوقانی سمت چپ بدنه اسمارت‌فون تعبیه شده است.

بر اساس گزارشات کمپانی چینی طی ماه جاری از اسمارت‌فون ردمی K40 رسما رونمایی خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این دستگاه از نمایشگری با نرخ نوسازی بالا و پردازنده پرچم‌دار اسنپ‌دراگون بهره‌برداری خواهد کرد. بعلاوه انتظار می‌رود که این هندست از فناوری شارژ سریع با سرعت بالاتر پشتیبانی نماید. همچنین ردمی K40 احتمالا با سیستم‌عامل اندروید 11 در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH