جزئیات مربوط به پیکره‌بندی دوربین گلکسی A72 سامسونگ منتشر شد

تصاویر اخیرا لو رفته از اسمارت‌فون گلکسی A72 5G سامسونگ نشان می‌دهند که این هندست مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه خواهد بود. اگرچه در ابتدای امر به جزئیات مربوط به پیکره‌بندی دوربین اشاره نشده بود؛ اما وبسایت آلمانی GalaxyClub ادعا می‌کند که گلکسی A72 مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در قسمت پشتی خواهد بود. سنسور فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی سایر مولفه‌های ماژول دوربین را تشکیل می‌دهند.

ورژن 4G گلکسی A72 دارای شماره مدل SM-A725F خواهد بود؛ در حالی‌که نسخه 5G این هندست با شماره مدل SM-A726B عرضه خواهد شد. بر اساس اعلام منبع خبری هر 2 ورژن هندست احتمالا در بازارهای اروپایی عرضه خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود که ورژن‌های 4G و 5G این هندست به‌ترتیب با قیمت‌گذاری بین 450 تا 500 یورو و 550 تا 600 یورو در دسترس خریداران قرار گیرند.

تصویر لو رفته از گلکسی A72 5G

کمپانی سامسونگ هنوز در خصوص ورژن‌های 4G و 5G گلکسی A72 هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است؛ اما شایعات اخیر نشان می‌دهند که مدل 5G مجهز به یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود.

ضخامت این اسمارت‌فون برابر با 8.1 میلی‌متر بوده و با احتساب بیرون‌زدگی ماژول دوربین این رقم به 9.9 میلی‌متر خواهد رسید. همچنین گلکسی A72 مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود. انتظار می‌رود که به‌زودی جزئیات بیش‌تری در خصوص اسمارت‌فون گلکسی A72 منتشر شود.

1 در مورد “جزئیات مربوط به پیکره‌بندی دوربین گلکسی A72 سامسونگ منتشر شد”

  1. سامسونگ یه زمانی خوب بود الان دیگه به درد نمیخوره از اون جهت که گوشی هاش made in مختلفی رو میخوره جدیدا مثلا هند و ویتنام… که معلوم نیست کدومش قابل اعتماده، نوع‌ پردازنده های به کار رفته رو گوشی هاش هم خیلی زیاده مثل اگزینوس دایمنستی و اسنپدراگون که کاملا عملکرد و کارایی متفاوتی از خودشون نشون میدن و البته به نظرم بهترین و قابل اعتمادترین نسخه اسنپدراگون هس حتما اونا رو بخرید یه سری گوشی هاشم خیلی ضعیفه مثل A02, A01 A01 core و.. ارزش تولید کردن نداشته این گوشی ها چندان کار نمیدن پنل هاشون هم جدیدا داره میشه TFT LCD قدیمی و افت کیفیتی سامسونگ به وضوح مشخصه… پولتون رو هدر ندید برای اینا از من گفتن بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH