آنر در تدارک عرضه اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار اختصاصی سری P و میت خود است

در حال حاضر سرنوشت آنر پس از استقلال این برند از هواوی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این کمپانی شخصا نسبت به آینده بسیار خوش‌بین بوده و برنامه‌های خود را برای فروش 100 میلیون دستگاه اسمارت‌فون در سال 2021 تنظیم نموده است. پیش‌تر ریاست آنر در مصاحبه‌ای با اصحاب رسانه شرکت کرد و برنامه‌های برند مطبوع خود برای آینده را با سایرین به اشتراک گذاشت.

وی مشخصا اعلام کرد که کمپانی در تدارک عرضه یک دستگاه ابر پرچم‌دار است. نوع این محصول و میزان توان پردازشی آن هنوز روشن نیست؛ اما در همان زمان وی اعلام کرد که برند آنر پرچم‌داران اختصاصی سری میت و P خود را به بازار عرضه خواهد کرد. ریاست آنر ضمن اشاره به فضای رقابتی میان این برند و هواوی اعلام کرد که رقابت سالم همواره میان این 2 شرکت وجود داشته است. از دیدگاه آنر رقابت به‌معنای تولید محصولات باکیفیت در آینده است؛ محصولاتی که تا حد امکان نیازهای مصرف‌کنندگان را تامین نمایند. با این‌حال آن‌ها امکانات خاصی را برای ارائه به کاربران در اختیار دارند؛ در واقع آن‌ها پیشرفت‌ها و فناوری‌های خاص و منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که این کمپانی به‌دنبال عرضه سری آنر V40 به بازار است. این هندست‌ها در 4 مدل مختلف عرضه خواهند شد و اصلی‌ترین وجه تفاوت میان این دستگاه‌ها به تراشه مورد استفاده در آن‌ها مربوط می‌شود. پیش‌تر اعلام شد که آنر به‌دنبال خریداری تراشه‌های ساخت شرکت مدیاتک برای اسمارت‌فون‌های آینده خود است. همچنین این کمپانی در آستانه دستیابی به توافقی با کوالکام جهت تامین پردازنده‌های موردنیاز خود است.

پرچم‌داران سری آنر V40 در بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین چین قابل رویت هستند

اسمارت‌فون‌های سری آنر V40 نخستین مدل‌های عرضه شده توسط کمپانی پس از استقلال این برند به‌شمار می‌روند. با توجه به این موضوع، شرایط نامساعد هواوی و ترکیب سنتی و وسوسه برانگیز مدل‌ها و قیمت‌های سری آنر V اکنون آنر V40 با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان مواجه شده است. کاربران از این مدل‌ها انتظارات زیادی دارند. انتشار کاتالوگ این هندست‌ها در بزرگترین فروشگاه آنلاین چین موسوم به JD.com از عرضه قریب‌الوقوع آن‌ها حکایت دارد.

اکنون با اطمینان می‌توان اعلام کرد که سری آنر V40 شامل 3 مدل مختلف با اسامی آنر V40، آنر V40 پرو و آنر V40 پرو پلاس خواهد بود. با این‌حال متاسفانه فهرست مشخصات این هندست‌ها منتشر نشده است؛ اما برخی مشخصات آن‌ها اکنون روشن شده است. این دستگاه‌ها از قابلیت شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی نموده و مجهز به نمایشگرهای خمیده خواهند بود. پیرامون تراشه مورد استفاده در این هندست‌ها اطلاعات دقیقی در دست نیست؛ اما برخی هندست‌ها به تراشه کایرین و برخی دیگر به پردازنده‌های شرکت مدیاتک اشاره می‌کنند. با این‌حال هر 2 سناریو می‌توانند صحیح باشند. مدل‌های مختلف از پلتفرم‌های متفاوت تولید شده توسط کمپانی‌های گوناگون بهره‌برداری خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH